Stiri

Zoltán Pilecki, noul CEO al companiei Casa Rusu

Reading Time: 2 minute

Casa Rusu, compania de retail a producatorului român de mobilier Rus Savitar, anunță numirea lui Zoltán Pilecki în funcția de CEO.

Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de retail, Zoltán Pilecki a ocupat funcții de conducere în companii precum Alveus și Studio Moderna. Este licențiat în Economie și Managementul Afacerilor la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj și a absolvit un MBA în Management General la IEDC-Bled School of Management.

Din poziția de CEO al Casa Rusu, Zoltán Pilecki va continua dezvoltarea strategică a companiei, urmărind îmbunătățirea proceselor, expansiunea teritorială și dezvoltarea de noi produse, punând, în același timp, accent pe standardele ridicate de calitate, de care se bucură astăzi clienții Casa Rusu. Zoltán Pilecki își propune să capitalizeze poziția de lider de piață a business-ului Casa Rusu pentru a-i continua creșterea pe piața locală și pentru a se extinde la nivel regional, în Europa, prin dezvoltarea rețelei de magazine și prin intermediul magazinului online, arată compania, într-un comunicat de presă.

„Suntem încântați că Zoltán Pilecki va prelua conducerea Casa Rusu și suntem încrezători că experiența sa internațională precum și parcursul său profesional de succes vor sprijini creșterea acestui brand de referință, fondat și dezvoltat de către familia Rusu și echipa Casa Rusu” , a declarat Matei Gaburici, reprezentant Greenbridge Partners și membru al consiliului de administrație.

În septembrie 2019, Cristian Rusu, fondatorul companiilor Casa Rusu și Rus Savitar, și Greenbridge Partners au încheiat un parteneriat strategic care viza dezvoltarea celor două companii românești. Cristian Rusu este acționar și continuă să conducă operațiunile companiei Rus Savitar în cadrul grupului Rus Savitar – Casa Rusu.

Fondat în 1994 de către către familia Rusu, Grupul Rus Savitar – Casa Rusu este liderul național în producția de PAL, producând anual 2 milioane de mp de PAL din totalul de 6 milioane de mp disponibili în țară. Compania are aproximativ 1,300 de angajați și deține o rețea de 20 de magazine proprii și 7 magazine partenere

Oana Voinea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

13 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago