Al doilea RED DOT la București

Al doilea RED DOT la București

Renumita competiție globală de design red dot a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii silva, lansat în această vară de heineken românia. Aceasta este a doua recunoaștere de acest calibru în mai puțin de doi ani și un bun prilej de a discuta cu patru dintre artizanii acestui succes: Aneta Bogdan, Cristian Kit Paul, Adrian Stănculeț și

Drumul brandingului

Drumul brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. De Dochița Zenoveiov  “Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea ino­vatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii de WPP şi Kantar Millward Brown. Amazon înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând printr-un plus de $40.3 miliarde (+41%) la o valoare de

Noua dimensiune a brandingului

Noua dimensiune a brandingului

Storience a început anul 2017 cu o nouă strategie de afaceri, repoziționându-se pe Branding for Good și devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea „brandurilor bune“. Un studiu realizat în 2015 de IRI și Boston Consulting Group în Marea Britanie, Franța și Germania arată că produsele responsabile le depășesc deja pe celelalte ca rată a creșterii.

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri – Branding for Good, devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea ”brandurilor bune”. Odată cu repoziționarea, agenția și-a relansat și site-ul. ”După atâția ani de construit și reconstruit branduri, ne-am convins că succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate și

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Doctor Vitamin, un importator, distribuitor și producător de suc natural de fructe din Satu Mare, este câștigătorul celei de-a 6-a ediții a competiției Brandathlon.  În urma pocesului de jurizare s-a identificat un important potențial de dezvoltare și de implementare a unei noi identitățti vizuale a brandului. Produsele Doctor Vitamin se diferențiază de competitori prin ingredientele 100% naturale, fără aditivi, fără

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Pana pe 15 septembrie, antreprenorii romani care vor sa-si dezvolte brandurile se pot inscrie in competitia Brandathlon, ajunsa anul acesta la a sasea editie. Misiunea programului, dezvoltat de agentia Inoveo, este de a sprijini antreprenorii care vor a treaca la alt nivel al business-ului. Mai exact, programul se adreseaza brandurilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie,

20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

Sunt 8 milioane de conturi pe FB. Cum comunic eu informatii despre brandul meu in nebunia asta? a intrebat Radu Timis, presedinte Cris-Tim, adaugand ca 20% din resursele companiei sunt alocate pentru online. Radu Timis a aratat ca in SUA, spre exemplu, tinerii petrec 12 ore pe zi pe smartphone. “Viteza de schimbare este atat de mare, incat antreprenorii, mai

Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

La editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand, Brandient a castigat un premiu “Distinction” pentru rebrandingul COSR (Comitetul Olimpic si Sportiv Roman) si un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group. Rebrandingul COSR a fost premiat pentru solutia duala a identitatii: un logo

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize realizate de compania de consultanta si branding Brand Finance. ESPN, Pixar, Muppets, Marvel sunt parte din imperiul Disney, dar poate cea mai importanta achizitie pentru brand a fost cea a Lucasfilm, deci si a universului Star Wars (Razboiul Stelelor).