Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Inscrierile la Brandathlon, in plina desfasurare

Pana pe 15 septembrie, antreprenorii romani care vor sa-si dezvolte brandurile se pot inscrie in competitia Brandathlon, ajunsa anul acesta la a sasea editie. Misiunea programului, dezvoltat de agentia Inoveo, este de a sprijini antreprenorii care vor a treaca la alt nivel al business-ului. Mai exact, programul se adreseaza brandurilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie,

20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

Sunt 8 milioane de conturi pe FB. Cum comunic eu informatii despre brandul meu in nebunia asta? a intrebat Radu Timis, presedinte Cris-Tim, adaugand ca 20% din resursele companiei sunt alocate pentru online. Radu Timis a aratat ca in SUA, spre exemplu, tinerii petrec 12 ore pe zi pe smartphone. “Viteza de schimbare este atat de mare, incat antreprenorii, mai

Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

Doua premii la Rebrand 100 Global Awards pentru Bradient

La editia din acest an a Rebrand 100, competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand, Brandient a castigat un premiu “Distinction” pentru rebrandingul COSR (Comitetul Olimpic si Sportiv Roman) si un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group. Rebrandingul COSR a fost premiat pentru solutia duala a identitatii: un logo

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Efectul Star Wars: Disney e cel mai puternic brand global

Achizitiile facute in ultimii ani dau rezultate, astfel ca Disney a devenit cel mai puternic brand din lume, conform unei analize realizate de compania de consultanta si branding Brand Finance. ESPN, Pixar, Muppets, Marvel sunt parte din imperiul Disney, dar poate cea mai importanta achizitie pentru brand a fost cea a Lucasfilm, deci si a universului Star Wars (Razboiul Stelelor).

O noua agentie: We Are Prestige

O noua agentie: We Are Prestige

Cosmina Soare a lansat agentia We Are Prestige, cu un portofoliu de servicii declinat in doua sectiuni: productie vizuala, realizare a identitatii vizuale a clientului prin fotografie, design graphic, pe de o parte, si productie video, pe de alta parte.  “Povestea unui brand incepe cu identitatea vizuala a acestuia, iar ca orice poveste, are nevoie de narator si personaje. Pentru ca

Brandingul de servicii, o piata cu potential  

Brandingul de servicii, o piata cu potential  

La zece ani de la crearea identitatii Mercury Research, managementul companiei a ajuns la concluzia ca se simtea nevoia de o improspatare, in special pe zona de  rapoarte si prezentari PPT, care sunt practic cea mai importanta carte de vizita a companiei. Rezultatele studiilor sunt prezentate in majoritatea cazurilor in format ppt si, desi continutul era bun, forma nu era

O noua agentie de branding si digital

O noua agentie de branding si digital

Alina Chirvase si Adnan Vasile au lansat Onomatopy, o noua agentie specializata in servicii de naming, branding si digital.  Cei doi au facut echipa timp de opt ani, in proiecte din sectorul industriilor creative din Romania, dar si pentru brandingul unor companii de pe piata britanica. Unele dintre proiecte pot fi gasite pe site-ul agentiei.  Alina Chirvase are o experienta

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Mihaela Mitu conduce 4AcePR, o agentie de comunicare integrata care in toamna anului trecut a trecut printr-un proces de rebranding ce a insemnat o noua identitate vizuala si o echipa de consultanti extinsa. Despre schimbarile din agentie si bilantul anului care tocmai s-a incheiat, Mihaela Mitu vorbeste intr-un interviu acordat Biz. De ce a fost nevoie de un rebranding si

Plus 25% pentru Ampro Design

Plus 25% pentru Ampro Design

Agentia de branding de produs si packaging design Ampro va incheia anul 2015 cu o crestere estimata la 25% fata de anul precedent. Ampro a participat in 2015 la 10 pitch-uri si a castigat 7 clienti noi, dintre care doi din afara tarii (Franta si Germania) ajungand in prezent la un portofoliu format in proportie de 40% din clienti internationali,

Un nou studio de design

Un nou studio de design

Laura Ristea si Alin Tamasan au lansat Hye, un nou studio de design care ofera servicii de strategie, naming, design de identitate si comunicare. Echipa isi va desfasura activitatea in Bucuresti, dar este interesata de colaborari venite din intreaga tara. In plus, cei doi antreprenori vor apela la colaboratori cand este nevoie de specializari conexe muncii lor. Alin Tamasan are