S-a lansat COPERA, un program de branding participativ dedicat antreprenorilor români
COPERA Branding este un start-up dedicat și special gândit pentru mediul antreprenorial din România. COPERA reprezintă un program de branding participativ...
COPERA Branding este un start-up dedicat și special gândit pentru mediul antreprenorial din România. COPERA reprezintă un program de branding participativ...
Valoarea cumulată a top 100 branduri globale din raportul Best Global Brands 2022, realizat de Interbrand, a depășit în premieră pragul de...
Un studiu realizat de Adobe arată că 56% din tinerii generației Z cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani...
Noua identitate vizuală Dacia, lansată la jumătatea anului 2021, ajunge pe gama de vehicule, după ce a fost implementată pe suporturile...
De 50 de ani, brandul Pegas s-a luat la întrecere cu viitorul, a inovat fără să piardă din vedere funcționalitatea și...
Compania românească Farmec investește 500.000 euro în relansarea brandului din portofoliu cu același nume. Investiția a fost alocată pentru cercetare, design...
Sub umbrela televiziunii AMC, Film Café se numără printre preferatele telespectatorilor autohtoni. Este prezent de ani de zile cu un branding...
Brandingul și strategia globală de marketing Degethal vor fi dezvoltate de compania de branding&marketing strategy HeraldistCompania din Cluj lucrează pentru unicornii...
Curaj, inovație și performanță: aceste atribute au definit cea de-a X-a ediție a Programului Superbrands pentru România, derulat pe piața locală...
Potrivit raportului „Customer Experience Excellence”, realizat de KPMG, 5 to go a obținut locul 2 în topul celor mai apreciate companii...
Creată încă de la început cu viziunea de a fi o companie focusată exclusiv pe branding, innerpride este una din primele...
Valoarea combinată a top 100 branduri globale din raportul Best Global Brands 2021, realizat de Interbrand, a înregistrat cea mai mare...
Cele mai valoroase branduri din lume au înregistrat o creștere record a valorii lor conform clasamentului Kantar BrandZ Most Valuable Global...
Top 50 de branduri românești valorează 5,6 miliarde de euro, în scădere cu 3,7% față de 2020, potrivit celui de-al cincilea...