Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé, cea mai mare creștere din ultimii opt ani

Nestlé a anunțat că a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, în România, fiind și cea mai mare creștere din regiune. Anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane de lei, față de anul precedent. În ceea ce privește cotele de

Companii cu drept de vot

Companii cu drept de vot

Ar fi normal și benefic ca firmele private să aibă un cuvânt oficial de spus în viața cetății. Și mi se pare că ascultarea cu atenție a acestui cuvânt ar trebui să fie o primă cărămidă pe care politicienii să-și clădească propriul program de PSR. Political Social Responsibility. Text de Radu Atanasiu În discursul public generat de evenimentele recente au

Marketingul digital se mută pe dispozitivele mobile?

Marketingul digital se mută pe dispozitivele mobile?

Peste jumătate din rata de utilizare a Internetului, la nivel mondial, a fost generată, în luna octombrie a anului trecut, de către dispozitive mobile. Potrivit unui studiu realizat de către compania de analiză Internet StatCounter, pentru prima dată, smartphone-urile și tabletele  au depășit desktop-urile în ceea ce privește traficul de internet, generând 51,3% din acesta. Faptul că telefonul mobil a devenit

Top 50 companii performante

Top 50 companii performante

Au știut să aplice strategii de business care le-au adus creșteri spectaculoase, fără să sacrifice însă profitul și disciplina financiară. Sunt campionii economiei românești, cu afaceri care acumulează o creștere anuală de 28%, până la peste 5 miliarde de euro. Vă prezentăm clasamentul celor mai performante companii  autohtone, realizat pentru Biz de Coface România. Performanța adevărată presupune constanță, altfel e

Promovarea online: popularitate și eficiență

Promovarea online: popularitate și eficiență

Internetul reprezintă canalul de promovare cel mai utilizat de către companiile românești. Un procent de 60% se promovează preponderent prin intermediul său. În același timp, 34% preferă pliantele sau broșurile și tot 34% participă la târguri și conferințe. Smartphone-ul este folosit pentru promovare de către 22% dintre companii, care îl califică drept cel mai eficient canal de a te face

Marea digitalizare pentru micile companii

Marea digitalizare pentru micile companii

Valul digitalizării va face ravagii în rândul companiilor mici și mijlocii care cred că vor putea supraviețui fără o strategie clară și o adopție rapidă a noilor tehnologii. Cine nu va trece la digital nu va supraviețui. Câteva computere legate în rețea și conectate la internet reprezintă pentru multe companii mici și mijlocii maximul de digitalizare pe care l-au realizat,

Cum iti pregatesti compania pentru criza?

Cum iti pregatesti compania pentru criza?

Desi au trecut prin experienta unei crize, nu toti antreprenorii si managerii i-au invatat lectiile. Cum prognozele economice globale pentru 2016 nu sunt dintre cele mai optimiste, iata ce poate face un lider ca sa-si pregateasca compania pentru vremuri dificile. Un simplu stranut al gigantilor provoaca raceli severe celor mai mici din jurul acestora, iar China pare sa nu se

Sanatatea financiara, cheia longevitatii companiilor

Sanatatea financiara, cheia longevitatii companiilor

Mentinerea unui nivel adecvat privind sanatatea financiara a firmei și un nivel mai mare de monitorizare a activitatii firmei de catre creditorii financiari sunt cele doua ingrediente ale longevitatii firmelor in economia romaneasca, in ultimele doua decenii, spune Florian Neagu, director adjunct Directia Stabilitate Financiara BNR. “Numarul de firme din economie s-a dublat în ultimele doua decenii – de la

Provocarile companiilor straine din Romania

Provocarile companiilor straine din Romania

Cele trei provocari majore cu care se confrunta companiile straine prezente pe piata din Romania sunt schimbarea frecventa a legislatiei (54%), obtinerea unui sprijin adecvat din partea statului (51%) si implementarea exigentelor legislative (49%), demonstreaza un studiu realizat de TMF Group Romania. Din cauza acestui context, companiile sunt dispuse sa externalizeze serviciile de asistenta fiscala si contabilitate (67%), salarizare si

59 de companii romanesti in Top 500 CEE

59 de companii romanesti in Top 500 CEE

Romania ocupa locul patru intre tarile din Europa Centrala si de Est dupa numarul de companii prezente in Top 500 CEE realizat de Coface pe baza cifrelor de afaceri realizate in 2014. Companiile din Top 500 CEE au generat o cifra de afaceri de 572 de miliarde de euro in 2014, care depaseste chiar si jumatate din PIB-ul nominal agregat