Educarea sistemului de educatie

Educarea sistemului de educatie

Intr-o tara in care nu avem cultura educatiei personalizate in functie de tipologia si talentele fiecarui copil, un grup de cercetatori romani lanseaza doua platforme online de teste psihologice menite sa suplineasca macar o parte din lipsurile sistemului educational.    De-a lungul a 15 ani de activitate, membrii fondatori ai D&D Research, Dan Petre, Dragos Iliescu, Vlad Tureanu si Cosmin

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza

Cercetare old school, dar cool

Cercetare old school, dar cool

La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou sediu.   Lansata in 2000 de o echipa formata din Dan Petre, Phd. (Business Developer), Dragos Iliescu, Phd. (Chief scientist), Vlad Tureanu (Quantitative Director) si Cosmin Peleasa (Head of statistics and analysis), agentia D&D Research a semnat rapoarte de

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

<p> Dupa ce timp de 14 ani a fost Client Service Director in mai multe agentii de publicitate si Senior Consultant la Brandient, Mihaela Radulescu a lansat Innerout, “un antreprenoriat care ajuta antreprenoriatele sa se defineasca”. Aceasta este, pe scurt, esenta noului business de consultanta in branding persponal. Mai multe despre ce a motivat-o sa intre pe aceasta nisa si

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce cauti si nici cui te adresezi, nu ai cum sa fii eficient. Iar cand vine vorba de eficienta in comunicare,