Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare.

Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza in cele mai importante industrii: FMCG, servicii si bunuri durabile, retail sau tehnologie, toate pentru o buna comunicare cu publicul tinta.

Printre vorbitori ii vei gasi pe: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Mihai Barsan (Ursus Breweries), Daniel Enescu (Millward Brown Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Cristina Miclea (Albalact), Valentina Vesler (Valvis Holding), Iulia Carabas (Uber), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Raluca Iacob (Publicis Bucharest), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Ioan Simu (Mercury Research), Dan Petre (D&D Research), Bogdan Nitu (Webstyler), Claudiu Dobrita (FCB Bucharest), Dragos Stanca (ThinkDigital Romania), Catalin Tenita (TreeWorks – Zelist / Facebook Monitor).

Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului, prin Rodica Mihalache si Diana Ionel. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanta in digital, pe 7 octombrie. 

Informatii complete despre program, speakeri si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 23 septembrie este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.