Discovery communications își consolidează echipa digitală internaţională

Discovery communications își consolidează echipa digitală internaţională

Specialiști cu experiență în cadrul Google, Spotify sau American Express se alătură echipei digitale de la Discovery. În ultimul an, Discovery şi-a accelerat considerabil activitatea pe segmentul digital la nivel internaţional, prin proiecte precum joint venture-ul cu BAMTech Europe, concentrarea pe dezvoltarea platformei Eurosport Player sau parteneriatul pe zona OTT cu ProSieben în Germania şi lansarea canalelor Discovery şi Eurosport

Parteneriat în premieră mondială

Parteneriat în premieră mondială

Discovery Communications a semnat un parteneriat cu TIM, cel mai important operator de telefonie mobilă din Italia, oferind astfel abonaților acestuia acces la Jocurile Olimpice prin intermediul mai multor platforme. Parteneriatul, primul de acest tip, se referă la o ofertă digitală pentru operatorii telecom din Europa, care astfel primesc acces la conținut exclusiv, dedicat Jocurilor Olimpice. “Acest parteneriat este o

Un parteneriat câștigător pentru pasionații de emisiuni sportive

Un parteneriat câștigător pentru pasionații de emisiuni sportive

Discovery Communications a încheiat, de curând, un parteneriat cu BAMTech. Rezultatul este înființarea companiei BAMTech Europe, furnizor de tehnologie digitală de clasă mondială, pentru proprietarii și difuzorii de conținut mass-media. Cei dintâi beneficiari ai parteneriatului sunt iubitorii de emisiuni sportive, deoarece primul client al noii companii este Eurosport Digital. Platforma video și serviciile ultra-moderne ale BAMTech vor fi implementate, în 2017, în

Acordul dintre UPC și Discovery, reînnoit

Acordul dintre UPC și Discovery, reînnoit

UPC România și Discovery România au reînnoit pe termen lung acordul de distribuție, care garantează difuzarea întregului portofoliu Discovery către clienții UPC România din întreaga țară. Acordul cuprinde și drepturi digitale care asigură accesul telespectatorilor pasionați la conținut Discovery Networks pe ecrane multiple, prin Horizon Go. Discovery a investit masiv în achiziția de drepturi sportive premium, exclusive și relevante pentru

Investitii anuale de 2,5 miliarde de dolari in continut

Investitii anuale de 2,5 miliarde de dolari in continut

Viitorul este video, iar Discovery este fundamental o companie care creeaza continut video original ce functioneaza pe multiple platforme si ajunge la public trecånd de granitele geografice si culturale. Anual, compania investeste 2,5 miliarde de dolari in productia de noi programe si adopta cele mai noi tehnologii pentru a fi de fiecare data alaturi de ce-si doreste publicul. Despre cum

Un duet regional

Un duet regional

Doi romani coordoneaza activitatile digitale ale Discovery in Europa Centrala si de Est, in parteneriat cu agentii din opt tari. Totul are la baza trei concepte simple: curiozitate, inspiratie si provocare. Cand lucrezi pentru un creator de continut, cum este Discovery, care activeaza nu doar pe segmentul TV, ci si online, trebuie sa fii mereu in pas cu trendurile, sa

Discovery Networks anunta un nou Head of Sports pentru CEE

Discovery Networks anunta un nou Head of Sports pentru CEE

Discovery Networks isi consolideaza echipa de management pe zona de sport. Mircea Medaru este numit Head of Sports pentru Europa Centrala si de Est, inclusiv in Romania Discovery Networks CEEMEA, divizie a Discovery Communications anunta numirea lui Mircea Medaru in functia de Head of Sports pentru Europa Centrala & de Est. Din biroul de la Bucuresti, Medaru ii va raporta

EXCLUSIV – In culisele Eurosport de la Roland Garros

EXCLUSIV – In culisele Eurosport de la Roland Garros

In timp ce pe zgura de la Roland Garros au loc batalii sportive captivante, in culise se intampla lucruri la fel de interesante. Sunt singurul jurnalist din Romania invitat de Discovery si Eurosport sa participe la turneul de tenis de la Roland Garros si sa intre in culisele Eurosport. Cand am primit invitatia Discovery si Eurosport de a participa la

De la Urzeala tronurilor la Harley Davidson, via Discovery

De la Urzeala tronurilor la Harley Davidson, via Discovery

Doi actori din distributia serialului “Urzeala tronurilor” se afla zilele acestea la Bucuresti, unde filmeaza pentru o miniserie originala Discovery Channel cu un buget de ordinul milioanelor de dolari, “Harley and the Davidsons”. “Nu este un documentar, ci un proiect de televiziune cu scenariul inspirat din povestea reala a fondatorilor celebrului brand de motociclete Harley Davidson. Cu ajutorul celor de

Cand experientele reclama performanta

Cand experientele reclama performanta

Telespectatori dinamici, implicati in programele pe care le urmaresc si doritori de aventura. Este exact ceea ce livreaza zi de zi pentru advertiseri canalele TV din portofoliul Discovery Media. Alisa Marta, Head of Ad Sales Discovery Romania, nu are o misiune usoara. Pe langa canalele Discovery, din mai 2014 Discovery Media gestioneaza vanzarile de publicitate si pentru Eurosport, iar de