Provincia domină vânzările evoMAG

Provincia domină vânzările evoMAG

Pentru prima oară în istoria evoMAG, comenzile din provincie le-au depășit pe cele din București, reprezentând 60% din vânzările totale ale retailerului online. “Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcție de urmat și care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătrașcu, CEO al evoMAG. Unul dintre catalizatorii acestei evoluții

Cum cumpără românii de sărbători

Cum cumpără românii de sărbători

Vizitatorii magazinelor online cumpără cel mai mult în zilele de luni (cu 38% mai mult față de medie) și cel mai puțin în cele de sâmbătă (cu 22% mai puțin), arată o analiză RTB House, companie de retargeting care utilizează deep learning. La mijlocul lunii decembrie, popularitatea magazinelor online se diminuează: vizitele scad cu 22%, iar cumpărăturile cu 41%. Imediat

Plătiți cash la livrare?

Plătiți cash la livrare?

Plățile în numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% în totalul expediţiilor DPD România către clienţii magazinelor online. Prin comparaţie, anii trecuţi aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%. Conform datelor DPD, utilizarea cardului va accelera până la finalul lui 2017, având în vedere că, în prezent, toţi curierii companiei sunt dotaţi

Începutul școlii crește volumele livrate de curieri

Începutul școlii crește volumele livrate de curieri

Începutul anului școlar a crescut substanțial volumele livrate de curieri în acest an. Astfel, numărul coletelor expediate în intervalul 1 – 15 septembrie, la nivelul întregii țări, a crescut cu 10%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală. Produsele pentru copii

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Nu vă speriați, nu este vorba despre vânzarea Amazon, ci doar despre ambiția lui Jeff Bezos de a transforma compania pe care a fondat-o în acel loc unde vor duce toate drumurile cumpărătorilor în următoarele decenii. Pentru patru ore, pe 27 iulie, Jeff Bezos a fost cel mai bogat om de pe planetă, cu o avere estimată la peste 92,3

evoMAG așteaptă un plus de 20% în vânzări

evoMAG așteaptă un plus de 20% în vânzări

evoMAG dă startul campaniei „Back to School” şi oferă reduceri la peste 3.500 de produse. Astfel, în perioada 22 august – 3 septembrie, clienţii vor putea beneficia de preţuri reduse cu până la 50% la produse de care au nevoie elevii pentru noul an şcolar, anunță magazinul online, într-un comunicat de presă. „Ne aşteptăm la o creştere de aproximativ 20%

OTP Bank lansează pachetul OTP POS

OTP Bank lansează pachetul OTP POS

OTP Bank România lansează pachetul OTP POS, destinat clienților persoane juridice şi celor din categoria profesiilor liberale. Clienții care optează pentru un astfel de pachet până în data de 31 decembrie 2017, beneficiază de un comision de doar 0.35% la procesarea tranzacțiilor POS/ e-commerce, pe o perioadă de șase luni. OTP Bank România a redus cu 50% comisionul de procesare

Românii și cumpărăturile online

Românii și cumpărăturile online

Șase din zece români vor face, anul acesta, cel puțin o achiziție de pe telefonul mobil. Mai bine de jumătate dintre români intenționează să facă cumpărături online direct de pe telefonul mobil, în următoarele șase luni, după cum arată rezultatele studiului „Online shopping de pe telefonul mobil”, comandat de Blugento, o companie clujeană specializată în soluții de e-commerce.   Una

Fashion Days estimează o creștere 50% a afacerilor în 2017

Fashion Days estimează o creștere 50% a afacerilor în 2017

Reprezentanții Fashion Days estimează o creștere de 50% a businessului în 2017 și, proporțional cu aceasta, o creștere a nivelului investițiilor. De asemenea, colaborarea cu echipa eMAG va duce la accelerarea dezvoltării Fashion Days atât în România, cât și în țările vecine. “Scopul este să aducem împreună expertiza noastră în fashion retail și expertiza eMAG în e-commerce și tehnologie. Echipele

CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunţă o creştere a cifrei de afaceri de 35% în anul 2016. Retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (cca. 53 milioane euro), iar faţă de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi. Potrivit reprezentanților retailerului, dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiţie în logistică –