Pikito, soluție omnichannel pentru retailerii online mici și medii, vine în România
Pikito, proiect care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, a devenit operațional și în...
Pikito, proiect care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, a devenit operațional și în...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus plata în numerar pentru comenzile plasate online. Plata cash a fost...
În mai puțin de jumătate de an, marketplace-ul Soline.ro dezvoltat pe platforma ContentSpeed, a devenit noua destinație preferată de români. Oferta...
Piața de comerț digital a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți, însă, totodată...
România este una dintre piețele cu cel mai mare potențial din regiune în domeniul e-commerce, potrivit estimărilor jucătorilor din industrie aceasta...
Extended, prima platformă eCommerce din România care dispune de un suport tehnic complet centralizat, sărbătorește 16 ani în piața online din...
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, introduce, începând cu această lună, posibilitatea de a plăti comenzile plasate...
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de e-commerce easySales a realizat un studiu pe întregul eșantion de clienți...
Creșterea de pe piața de e-commerce din România s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult pentru achizițiile online. Platforma SaaS de...
iSense Solutions estimează că piața de comerț online din România va ajunge în 2022 la aproximativ 6,8 miliarde de euro în...
Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, a analizat îndeaproape comportamentul utilizatorilor din mediul online privind...
GPeC a monitorizat îndeaproape evoluția comerțului online românesc pe parcursul anului 2022, consultând constant principalii jucători din domeniu: magazine online, companii...
România cunoaște o maturizare a pieței de e-commerce și tot mai multe companii caută soluții prin care să-și eficientizeze businessul. Cristi...