Ziua Publicității are loc pe 17 aprilie

Ziua Publicității are loc pe 17 aprilie

IAA România organizează pe 17 aprilie a 4-a ediție a conferinței Ziua Publicității. Evenimentul va avea loc la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna, etaj 21, începând cu ora 14.00. Conferința este urmată de Gala Premiilor de Excelenta, unde IAA România va aduce recunoastere publică acelor personalități care prin faptele lor au contribuit în mod decisiv la promovarea industriei de marketing și

IAA a scos la vânzare primele bilete la Creativity4Better

IAA a scos la vânzare primele bilete la Creativity4Better

Conferința Globală IAA ”Creativity4Better” a scos la vânzare primele bilete, astfel în perioada 19 martie – 15 mai, pentru membrii IAA prețul unui bilet la conferință este de 295 de euro (redus de la 525 de euro) și 355 de euro (redus de la 525 de euro) pentru cei care nu sunt membri IAA. Pentru cei care doresc să participe

Primii speakeri confirmați la ”Creativity 4 Better” 2018

Primii speakeri confirmați la ”Creativity 4 Better” 2018

Tim Kobe, Christina Keller, Sheree Atcheson, Jaime Mandelbaum, Eva și Marta Yarza sunt primii speakeri confirmați la ediția de anul acesta a ”Creativity 4 Better”. Tim Kobe este fondatorul și CEO-ul Eight Inc., companie leader în inovație și experiență de brand. Eight Inc realizează proiecte la intersecția multor discipline: strategie, arhitectură, expoziții, design interior, design de produs, comunicare și branding,

Ziua Publicității, pe 17 aprilie

Ziua Publicității, pe 17 aprilie

Pe 17 aprilie anul acesta are loc Ziua Publicității, eveniment organizat de IAA România. Cele trei paneluri de discuții vor fi moderate de Cabral Ibacka.                 Conferința va reuni atât specialiști din publicitate, cât și industrii adiancente, printre care: Bogdan Nițu – fondator WEBSTYLER,  Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive,  Adrian Batista

”Creativity 4 Better” revine la București în octombrie

”Creativity 4 Better” revine la București în octombrie

IAA România și IAA Global au stabilit data celei de-a doua ediții a Conferinței Globale IAA ”Creativity 4 Better”. Aceasta va avea loc pe 2-3 octombrie 2018. Organizatorii promit o a doua ediție cu speakeri din toate colțurile lumii și conținut care să surprindă creativitatea în cât mai multe forme, de la tehnologie, la media și advertising.   ”Conferinta Globala

Cine sunt câștigătorii competiției IAA Young Professionals?

Cine sunt câștigătorii competiției IAA Young Professionals?

IAA Young Professionals România a premiat, în cadrul petrecerii aniversare de 10 ani, echipele câștigătoare din concursul CompetițIAA. Șapte echipe formate din tineri pasionați de marketing și comunicare vor fi răsplătite cu câte un premiu în valoare de 500€, pentru creativitatea cu care au răspuns provocării de a realiza o campanie de marketing pentru companii de top din România. CompetițIAA

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Lansat în anul 2000, Electronic Beats, programul internațional de muzică al Deutsche Telekom, ce cuprinde un portofoliu media vast, inclusiv concerte live în întreaga Europă, ar putea fi lansat, anul viitor, oficial și în România, după ce în urmă cu doi ani compania a derulat proiectul pilot ”Electronic Beats Festival”, un maraton de 72 de ore de experiențe muzicale și

În căutarea talentelor

În căutarea talentelor

  200 de evenimente dedicate tinerilor profesioniști, cu peste 16.000 de participanți și 7 ediții de Competiții IAA, cu peste 1.400 de studenți participanți – sunt câteva dintre cifrele IAA Young Professionals România, în 10 ani de activitate. “În 2007, cam ca acum, piața era într-o căutare majoră de talente, de oameni entuziaști care vor să intre în industria noastră

Comitetul de organizare Effie 2018

Comitetul de organizare Effie 2018

Adunarea Generală a IAA România a ales Comitetul de Organizare pentru ediția de anul viitor a Effie 2018. Astfel, Effie, competiția care premiază eficiența în comunicare, va fi susținută în 2018 de un Comitet de Organizare compus din 6 profesioniști din agenții și 4 clienți: Irina Pencea – Jazz Communications; Oana Petroff – Mediacom; Victor Stroe – Leo Burnett; Bogdan

S-a lansat AcademIAA

S-a lansat AcademIAA

IAA România și principalele instituții de învățământ superior din MarCom au lansat AcademIAA – primul parteneriat transversal dintre mediul de afaceri și mediul academic din România. Instituțiile de învățământ superior partenere în AcademIAA sunt Facultatea de Marketing din ASE, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din Universitatea București și Facultățile de Comunicare și Relații Publice respectiv Facultatea de Management din