Câștigătorii Golden Drum 2017

Câștigătorii Golden Drum 2017

Ediția de anul acesta a festivalului de creativitate Golden Drum s-a încheiat cu 45 Silver Drums, 17 Golden Drums și 14 Grand Prix. Grey Plonia a fost recompensată cu Good Cause Grand Prix Award, iar McCann WorldGroup a fost desemnată Rețeaua Anului (141 de puncte). Cu 67 de puncte, McCann Worldgroup Italia a primit Golden Rose Award și, la fel

Campanie de imagine ENGIE

Campanie de imagine ENGIE

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație. Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici. Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ. Campania de comunicare

Leadership la dublu

Leadership la dublu

Care sunt provocările cu care se confruntă noua echipă de management a MRM//McCann România și cum își împart atribuțiile Ionela Buta și Ioana Filip? Din august anul acesta, Nir Refuah s-a mutat la New York, unde a preluat funcția de Executive Creative Technology Director în McCann, iar la conducerea MRM au venit Ionela Buta și Ioana Filip, numirea lor venind

Know-how românesc pe pământ cehesc

Know-how românesc pe pământ cehesc

Începând cu 15 august, Răzvan Căpănescu este noul Chief Creative Officer al McCann Worldgroup Praga. Răzvan s-a mutat deja în Praga, unde își au sediul toate diviziile McCann Worldgroup pe care le va conduce din punct de vedere creativ: McCann, McCann Digital și Momentum. Numărul creativilor pe care îi va coordona este de 40. McCann Worldgroup este cel mai important

Statistici amare pe deserturi dulci

Statistici amare pe deserturi dulci

Lantul de patiserii Paul Romania lanseaza o noua linie de torturi “Bittersweet” bazata pe statisticile inegalitatii de gen din Romania. Incasarile obtinute din vanzarile acestor dulciuri vor finanta doua activitati ale organizatiei FILIA: un program de informare a femeilor despre drepturile pe care le au pe piata muncii si folosirea instrumentelor legale pentru a combate discriminarea si o campanie de

UM Romania, Media Agency of the Year la Eurobest

UM Romania, Media Agency of the Year la Eurobest

McCann Worldgroup Romania a castigat titlul de Media Agency of the Year cu UM Romania, un Grand Prix, trei trofee de aur, trei trofee de argint si un trofeu de bronz la editia de anul acesta a Eurobest Campaniile castigatoare sunt: Grand Prix cu Campania “Bunici de duminica”, pentru Vodafone (in Categoria Promo & Activations); Trofeu de aur cu Campania “Pay With Blood”, pentru

Ioana Filip, noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

Ioana Filip, noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

Ioana Filip a fost promovata ca Executive Creative Director al MRM//McCann Romania, divizia de digital din cadrul McCann Worldgroup Romania. Ioana Filip si-a inceput cariera in publicitate in anul 2006 iar in 2011 s-a alaturat echipei de creatie McCann Bucuresti, lucrand pe unele dintre cele mai mari branduri de pe piata locala, cum ar fi: Vodafone, Coca-Cola sau Unicredit. In

Castigatorii Golden Drum 2015

Castigatorii Golden Drum 2015

Young & Rubicam a fost desemnata Reteaua Anului la editia de anul acesta a Golden Drum. Cu 183 de puncte, acesteia i-a revenit titlul de Golden Net. McCann//MRM Romania a castigat titlul de Agentia Anului, GMP Advertising a fost desemnata Agentia Independenta a anului, iar Vodafone – Brandul Anului. In total au fost acordate 53 de Silver Drums, 32 Golden Drums,

Energie dintr-o cafea instant

Energie dintr-o cafea instant

Cafeaua instant Amigo a lansat o noua campanie de comunicare “Energie, nu vorbe”. Cele trei spoturi TV ale noii campanii ilustreaza presiunea permanenta a timpului in trei tipologii de profesii, jurnalistul, brutarul, curierul. In platforma de comunicare “Energie, nu vorbe” urmeaza sa fie portretizate si descoperite povesti ale romanilor pentru care simtul datoriei, impus de profesia aleasa, este mai important

Curatenia de primavara

Curatenia de primavara

MRM Romania si McCann Bucuresti continua pentru Cif, marca aflata in portofoliul companiei Unilever, initiativa lansata la inceputul anului trecut de curatarea strazilor de mesaje si insemne agresive. In februarie anul acesta, a fost initiata campania “Cif curata Romania” pentru curatarea scarilor de bloc. Mecanismul campaniei este urmatorul: oricine se poate inscrie pe www.cif.ro/despre, mentionand adresa blocului, numarul de etaje