Tendințe în recrutare în era digitală

Tendințe în recrutare în era digitală

Statisticile arată că, la nivel internațional, peste 70% dintre persoanele aflate în căutarea activă a unui loc de muncă apelează la Social Media ca și mediu de informare cu privire la oportunitățile existente. Procentul urcă la în jur de 85% în cazul segmentului mai tânăr de candidați, aflați în primii 10 ani de experiență profesională. În acest context, Social Media

Promovarea online: iubită de unii, ignorată de alții

Promovarea online: iubită de unii, ignorată de alții

Un procent de 69% dintre companiile mici și mijlocii din România dețin un web site, în timp ce o treime nu au nicio identitate online. Cele mai multe dintre companiile care nu comunică în mediul digital sunt de părere că nici nu este necesară o prezență online. Printre motivele invocate de către reprezentanții companiilor, pentru absența de pe internet, se

Efectul Facebook asupra vacanțelor românilor

Efectul Facebook asupra vacanțelor românilor

Rețelele de socializare influențează din ce în ce mai mult decizia Internauților români de a-și petrece vacanțele în destinații internaționale. Astfel, circa 45% dintre tinerii de până în 34 de ani, din mediul urban, cu venituri medii și peste medie, își planifică sejururile și în funcție de pozele sau impresiile pe care prietenii le postează pe Facebook, potrivit unui studiu

Copiii, tot mai activi în mediul online

Copiii, tot mai activi în mediul online

Aproximativ 85% dintre copiii din România, cu vârste cuprinse între 5 și 16 ani și care au acces la internet, intră zilnic online. Aceştia petrec mai mult de 5 ore pe zi navigând pe reţelele sociale. Cei mici primesc device-uri începând cu vârsta de 8 ani şi jumătate. La început, îşi plimbă degetele pe tablete, iar, mai târziu, utilizează computere, smartphone-uri şi

Cine sunt top social brands?

Cine sunt top social brands?

Aceasta nu este o intrebare retorica, ci una care pe cat pare de simpla, pe atat este de complicata. Brandurile cu cea mai puternica implicare in social media sunt cele care inteleg ca in spatele identitatii unui brand trebuie sa existe continut, produse/servicii bune si o echipa de marketing care sa inteleaga necesitatea social media. Multe companii se plang ca

Avantajul experientei de lider

Avantajul experientei de lider

Un brand deschizator de drumuri in social media are nevoie de o echipa permanent conectata la tendintele domeniului, dar si gata oricand sa inoveze, pentru a oferi cea mai buna experienta milioanelor de clienti ai Vodafone Romania. Pentru o companie cum este Vodafone Romania, activitatile din segmentul digital nu pot fi decat rezultatul colaborarii mai multor echipe, in functie de

Digitalul este personal

Digitalul este personal

Comunicare, continut, context sunt pilonii pe care se construieste o prezenta digitala relevanta pentru consumatorul de azi. Iar echipa digitala de la Samsung este alaturi de consumatori in toate etapele de achizitie. Pentru Samsung, social media reprezinta un element important al ecosistemului de marketing, pentru ca permite brandului sa afle care sunt astep­tarile si dorintele comunitatii in cel mai simplu

Fara granite intre online si offline

Fara granite intre online si offline

Pentru echipa digitala Avon Romania, frumusetea conversatiei in mediul virtual nu mai are secrete. Poate si pentru ca la baza businessului companiei s-a aflat dintotdeauna dialogul direct cu clientii sai. Exact la fel ca in 1886, cand lua fiinta Avon, oamenii din companie se definesc si astazi ca fiind cei care faciliteaza conversatiile despre frumusete. Daca la inceput reprezentantele Avon

Un duet regional

Un duet regional

Doi romani coordoneaza activitatile digitale ale Discovery in Europa Centrala si de Est, in parteneriat cu agentii din opt tari. Totul are la baza trei concepte simple: curiozitate, inspiratie si provocare. Cand lucrezi pentru un creator de continut, cum este Discovery, care activeaza nu doar pe segmentul TV, ci si online, trebuie sa fii mereu in pas cu trendurile, sa

Succesul dincolo de cifre

Succesul dincolo de cifre

Nu e usor sa gestionezi 1,7 milioane de fani pe Facebook. Insa echipa Lidl care se ocupa de prezenta brandului in mediul digital pune mereu in centru clientii retailerului si foloseste toate uneltele de care dispune pentru a fi mereu cat mai aproape de acestia. Primele luni din acest an au fost foarte aglomerate pentru membrii echipei de digital a