Banking cu feedback instantaneu

Banking cu feedback instantaneu

Inițial a fost o provocare, dar băncile au înțeles rapid că social media este o oportunitate – aceea de a afla în timp real ce cred consumatorii despre produsele și serviciile tale, spune Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank România. Cum modelează rețelele sociale serviciile financiare și cum se raportează Garanti Bank la aceste rețele? Social media contribuie din ce în

Top Social Brands 2017

Top Social Brands 2017

A noua ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România scoate în evidență 75 de companii care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital. Top Social Brands 2017 vă prezintă noile tendințe în social media, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2017. Astfel, pentru al nouălea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie un brand o pot face prin completarea chestionarului din acest link și trimiterea via email la adresa: biz@revistabiz.ro, până la data de 25 aprilie. La fel ca în edițiile anterioare, Top Social Brands va rezulta în urma ponderării a

S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Revista Biz a lansat, în cadrul Social Media Summit București, un nou proiect editorial – Digital Report 2017. Realizat cu sprijinul Zelist Monitor și Screen Native, ghidul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,

Tendințe în recrutare în era digitală

Tendințe în recrutare în era digitală

Statisticile arată că, la nivel internațional, peste 70% dintre persoanele aflate în căutarea activă a unui loc de muncă apelează la Social Media ca și mediu de informare cu privire la oportunitățile existente. Procentul urcă la în jur de 85% în cazul segmentului mai tânăr de candidați, aflați în primii 10 ani de experiență profesională. În acest context, Social Media

Promovarea online: iubită de unii, ignorată de alții

Promovarea online: iubită de unii, ignorată de alții

Un procent de 69% dintre companiile mici și mijlocii din România dețin un web site, în timp ce o treime nu au nicio identitate online. Cele mai multe dintre companiile care nu comunică în mediul digital sunt de părere că nici nu este necesară o prezență online. Printre motivele invocate de către reprezentanții companiilor, pentru absența de pe internet, se

Efectul Facebook asupra vacanțelor românilor

Efectul Facebook asupra vacanțelor românilor

Rețelele de socializare influențează din ce în ce mai mult decizia Internauților români de a-și petrece vacanțele în destinații internaționale. Astfel, circa 45% dintre tinerii de până în 34 de ani, din mediul urban, cu venituri medii și peste medie, își planifică sejururile și în funcție de pozele sau impresiile pe care prietenii le postează pe Facebook, potrivit unui studiu

Copiii, tot mai activi în mediul online

Copiii, tot mai activi în mediul online

Aproximativ 85% dintre copiii din România, cu vârste cuprinse între 5 și 16 ani și care au acces la internet, intră zilnic online. Aceştia petrec mai mult de 5 ore pe zi navigând pe reţelele sociale. Cei mici primesc device-uri începând cu vârsta de 8 ani şi jumătate. La început, îşi plimbă degetele pe tablete, iar, mai târziu, utilizează computere, smartphone-uri şi

Cine sunt top social brands?

Cine sunt top social brands?

Aceasta nu este o intrebare retorica, ci una care pe cat pare de simpla, pe atat este de complicata. Brandurile cu cea mai puternica implicare in social media sunt cele care inteleg ca in spatele identitatii unui brand trebuie sa existe continut, produse/servicii bune si o echipa de marketing care sa inteleaga necesitatea social media. Multe companii se plang ca