Primul contact cu Tokyo și ce am învățat din asta

Primul contact cu Tokyo și ce am învățat din asta

Am călătorit destul de mult în Europa și de două ori am ajuns în America de Sud – în Rio, Brazilia și apoi în Medellin și Cartagena, Columbia. Am ieșit acum a treia oară de pe continent și după aproape 24 de ore, respectiv 8800km, am ajuns în Tokyo, Japonia, iar experiența a fost cumva ciudată, dar și impresionantă, așa că iată impresiile la

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Este locul unde se dă tonul în social media din România la fiecare început de an, care îi adună în offline pe cei care scriu istorie în fiecare zi în online. Social Media Summit București, cel mai important eveniment de social media, are loc pe 28 februarie, la ARCUB Gabroveni și de astăzi, te poți înscrie aici pentru participarea la

131 de înscrieri la Internetics 2017

131 de înscrieri la Internetics 2017

În competiția de anul acesta Internetics au fost înscrise 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri. Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen

Social media din perspectivă de business

Social media din perspectivă de business

Am împlinit recent 10 ani de când activez în social media. Timp în care am fost și blogger, și consultant. Din ambele ipostaze am văzut cum se raportează companiile la fenomenul social media. Text de Cristian China-Birta Probabil cea mai plină de învățăminte concluzie la care am ajuns în acești 10 ani este asta: companiile care au reușit cu adevărat

Banking cu feedback instantaneu

Banking cu feedback instantaneu

Inițial a fost o provocare, dar băncile au înțeles rapid că social media este o oportunitate – aceea de a afla în timp real ce cred consumatorii despre produsele și serviciile tale, spune Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank România. Cum modelează rețelele sociale serviciile financiare și cum se raportează Garanti Bank la aceste rețele? Social media contribuie din ce în

Top Social Brands 2017

Top Social Brands 2017

A noua ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România scoate în evidență 75 de companii care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital. Top Social Brands 2017 vă prezintă noile tendințe în social media, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Start înscrieri pentru Top Social Brands 2017

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2017. Astfel, pentru al nouălea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie un brand o pot face prin completarea chestionarului din acest link și trimiterea via email la adresa: biz@revistabiz.ro, până la data de 25 aprilie. La fel ca în edițiile anterioare, Top Social Brands va rezulta în urma ponderării a

S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Revista Biz a lansat, în cadrul Social Media Summit București, un nou proiect editorial – Digital Report 2017. Realizat cu sprijinul Zelist Monitor și Screen Native, ghidul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,

Tendințe în recrutare în era digitală

Tendințe în recrutare în era digitală

Statisticile arată că, la nivel internațional, peste 70% dintre persoanele aflate în căutarea activă a unui loc de muncă apelează la Social Media ca și mediu de informare cu privire la oportunitățile existente. Procentul urcă la în jur de 85% în cazul segmentului mai tânăr de candidați, aflați în primii 10 ani de experiență profesională. În acest context, Social Media