Copiii, tot mai activi în mediul online

Copiii, tot mai activi în mediul online

Aproximativ 85% dintre copiii din România, cu vârste cuprinse între 5 și 16 ani și care au acces la internet, intră zilnic online. Aceştia petrec mai mult de 5 ore pe zi navigând pe reţelele sociale. Cei mici primesc device-uri începând cu vârsta de 8 ani şi jumătate. La început, îşi plimbă degetele pe tablete, iar, mai târziu, utilizează computere, smartphone-uri şi

Cine sunt top social brands?

Cine sunt top social brands?

Aceasta nu este o intrebare retorica, ci una care pe cat pare de simpla, pe atat este de complicata. Brandurile cu cea mai puternica implicare in social media sunt cele care inteleg ca in spatele identitatii unui brand trebuie sa existe continut, produse/servicii bune si o echipa de marketing care sa inteleaga necesitatea social media. Multe companii se plang ca

Avantajul experientei de lider

Avantajul experientei de lider

Un brand deschizator de drumuri in social media are nevoie de o echipa permanent conectata la tendintele domeniului, dar si gata oricand sa inoveze, pentru a oferi cea mai buna experienta milioanelor de clienti ai Vodafone Romania. Pentru o companie cum este Vodafone Romania, activitatile din segmentul digital nu pot fi decat rezultatul colaborarii mai multor echipe, in functie de

Digitalul este personal

Digitalul este personal

Comunicare, continut, context sunt pilonii pe care se construieste o prezenta digitala relevanta pentru consumatorul de azi. Iar echipa digitala de la Samsung este alaturi de consumatori in toate etapele de achizitie. Pentru Samsung, social media reprezinta un element important al ecosistemului de marketing, pentru ca permite brandului sa afle care sunt astep­tarile si dorintele comunitatii in cel mai simplu

Fara granite intre online si offline

Fara granite intre online si offline

Pentru echipa digitala Avon Romania, frumusetea conversatiei in mediul virtual nu mai are secrete. Poate si pentru ca la baza businessului companiei s-a aflat dintotdeauna dialogul direct cu clientii sai. Exact la fel ca in 1886, cand lua fiinta Avon, oamenii din companie se definesc si astazi ca fiind cei care faciliteaza conversatiile despre frumusete. Daca la inceput reprezentantele Avon

Un duet regional

Un duet regional

Doi romani coordoneaza activitatile digitale ale Discovery in Europa Centrala si de Est, in parteneriat cu agentii din opt tari. Totul are la baza trei concepte simple: curiozitate, inspiratie si provocare. Cand lucrezi pentru un creator de continut, cum este Discovery, care activeaza nu doar pe segmentul TV, ci si online, trebuie sa fii mereu in pas cu trendurile, sa

Succesul dincolo de cifre

Succesul dincolo de cifre

Nu e usor sa gestionezi 1,7 milioane de fani pe Facebook. Insa echipa Lidl care se ocupa de prezenta brandului in mediul digital pune mereu in centru clientii retailerului si foloseste toate uneltele de care dispune pentru a fi mereu cat mai aproape de acestia. Primele luni din acest an au fost foarte aglomerate pentru membrii echipei de digital a

Telefonul la care taci

Telefonul la care taci

Fiica unui prieten l-a intrebat pe tatal sau de ce ea are telefon mobil din 2015 si carte de chimie din 2013. De ce nu sunt amandoua din acelasi an. El i-a explicat ca, din pacate, s-au inversat niste valori si telefonul a fost considerat mai important decat manualul. Fiul meu cand a auzit aceasta poveste a tinut sa explice

Top Social Brands 2016

Top Social Brands 2016

Coca-Cola ocupa, in premiera, prima pozitie in Top Social Brands, ajuns anul acesta la cea de-a opta editie. Urmatoarele locuri in clasamentul realizat de revista Biz sunt ocupate de: Vodafone, McDonald’s, Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel , BMW si Lidl.   Top Social Brands 2016 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in 3 clasamente preliminare: Topul ZeList

Microsoft cumpara LinkedIn cu 26,2 mld. $

Microsoft cumpara LinkedIn cu 26,2 mld. $

Microsoft a anuntat ca va achizitiona reteaua sociala profesionala LinkedIn pentru suma de 26,2 miliarde de dolari, potrivit unui anunt publicat pe site-ul companiei. Microsoft va plati 196 de dolari pentru fiecare actiune LinkedIn, care isi va pastra brandul, cultura si independenta. Jeff Weiner va ramane CEO al LinkedIn, urmand sa raporteze direct catre Satya Nadella, CEO al Microsoft. Tranzactia,