O nouă campanie de comunicare Dero

O nouă campanie de comunicare Dero

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat. Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în

Doar plastic 100% reciclabil pentru ambalajele Unilever până în 2025

Doar plastic 100% reciclabil pentru ambalajele Unilever până în 2025

Unilever a anunțat că până în 2025 toate ambalajele de plastic folosite de companie vor fi  100% reutilizabile, reciclabile sau compostate. Ce măsuri va lua compania pentru a îndeplini acest obiectiv? În primul rând, își va reînnoi calitatea de membru al Fundației Ellen MacArthur pentru încă trei ani și va promova și susține inițiativa New Plastics Economy a fundației. Ca

Cinci modalitati prin care Acordul de la Paris poate face o diferenta in business

Cinci modalitati prin care Acordul de la Paris poate face o diferenta in business

COP21 ar putea determina capacitatea noastra de a mentine incalzirea globala sub 2 grade si de a evita efectele sale catastrofale. Dar este, de asemenea, un factor determinant al cresterii economice si dezvoltarii pe viitor. De Paul Polman  Daca nu actionam, schimbarile climatice ar putea avea un impact devastator asupra dezvoltarii globale si ar putea estompa avantajele pe care le-a

Mediul de business schimba lumea

Mediul de business schimba lumea

Suntem o comunitate globala care a ajuns la un fel de rascruce. In ultimii doua sute de ani am trait acceptand un anumit model de afaceri. Extragerea si exploatarea resurselor naturale au reprezentat o regula si prea putini si-au pus problema veridicitatii acestui sistem. de Paul Polman Lucrurile s-au schimbat odata cu anul 2015. Incet, dar sigur, de-a lungul ultimelor

Unilever sustine ONU in eforturile de sustenabilitate

Unilever sustine ONU in eforturile de sustenabilitate

Unilever se alatura Organizatiei Natiunilor Unite in campania Global Goals. Recent, ONU  anuntat cele 17 directii globale pentru dezvoltare durabila care vor duce la indeplinirea a trei obiective extraordinare in urmatorii 15 ani: sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice pana in 2030. Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse

Mi-e vara cu Antonia

Mi-e vara cu Antonia

Lipton Ice Tea a lansat campania “Mi-e vara”, avand-o protagonista pe Antonia, si doua  noi sortimente de ice-tea, in editie speciala: o combinatiede piersica si guava si un amestec de mango, cocos si lime. Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale “Ce-ai in ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal

Schimbari in managementul Unilever South Central Europe

Schimbari in managementul Unilever South Central Europe

Incepand cu 1 iulie 2015, Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe & Central Eastern Europe Laundry si membru in boardul USCE, va prelua o pozitie regionala, in Europa Centrala si de Est (CEE), fiind promovat in functia de Director Baking Cooking Spreads CEE. In urma acestei promovari, Ana Maria Paslaru, Brand Building Foods & Ice Cream Leader

Sustenabilitatea creste businessul

Sustenabilitatea creste businessul

Integrarea sustenabilitatii in businessul Unilever genereaza crestere şi eficientizare a costurilor. Multe dintre brandurile globale Unilever, promotoare ale unei vieti sustenabile, contribuie, in prezent, la jumatate din evolutia businessului Unilever si se dezvolta de doua ori mai rapid decat alte branduri ale companiei, inregistrand cresteri de doua cifre in vanzari, in ultimii trei ani, anunta compania, dupa patru ani de

Stii ce-ai in ceai?

Stii ce-ai in ceai?

Lipton Ice Tea a lansat campanie educationala “Ce-ai in ceai?”, ce arata consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece si care sunt beneficiile acestuia. Imaginea si vocea noii campanii este Antonia, cantereata fiind protagonista noului spot TV. De asemenea, ea se va alatura discutiilor despre ceai pe parcursul intregii campanii. Toate informatiile si conversatiile despre ceai vor fi gazduite pe

Noua masculinitate Dove

Noua masculinitate Dove

Dove Men+Care a lansat “Real Strength”, o campanie care surprinde o noua viziune despre masculinitate. Campania are la baza un studiu din care a reiesit ca 90% dintre barbatii din intreaga lume vad in grija fata de ceilalti un semn de putere. Mai mult, 86% dintre barbati afirma ca definitia masculinitatii a evoluat (comparativ cu generatia din care fac parte