Business Companii Stiri

Unilever investește 1 miliard de euro într-un nou fond pentru climă și natură

17 iun. 2020 2 min

Unilever investește 1 miliard de euro într-un nou fond pentru climă și natură

Reading Time: 2 minute

Pe parcursul umătorilor 10 ani, Unilever va investi 1 miliard de euro într-un nou Fond pentru climă și natură. Acesta va fi utilizat pentru realizarea unor acțiuni de impact prin proiecte ce vizează reîmpădurirea, captarea carbonului, protejarea vieții sălbatice sau conservarea resurselor de apă.

Combaterea crizei climatice

Compania vizează eliminarea emisiilor de carbon din operațiuni și reducerea la jumătate a amprentei de gaze cu efect de seră a produselor până în 2030 și zero emisii nete ale tuturor produselor – de la aprovizionarea cu materiale și până la punctele de vânzare – până în 2039.

Protejarea și regenerarea naturii

Alături de obiectivele de a încuraja utilizarea surselor sustenabile și de a pune capăt defrișării pădurilor, Unilever va susține o nouă generație de fermieri și mici proprietari agricultori care se dedică protejării și regenerării mediului în care își desfășoară activitatea. Inițiativele pe care le vor dezvolta includ asigurarea drepturilor asupra terenurilor, cât și accesul la fonduri.

Lanț de aprovizionare fără defrișări până în 2023

În acest scop, compania va crește gradul de trasabilitate și transparență prin utilizarea celor mai noi tehnologii, cum sunt monitorizarea prin satelit, geolocalizarea și blockchain-ul. 

De asemenea, compania își asumă angajamentul de a colabora cu reprezentanți ai industriei, ONG-urilor și autorităților guvernamentale pentru a proteja, alături de păduri și turbării, și alte zone importante cu valoare de conservare mare și rezerve de carbon ridicate, care sunt amenințate acum de transformarea în teren arabil, cu potențialul unui impact devastator asupra habitatelor naturale.

Un nou cod pentru Agricultură Regeneratoare pentru toți furnizorii companiei

Acesta va fi elaborat pe baza Codului pentru agricultură durabilă deja existent, care este recunoscut la nivel global ca fiind cel mai bun din industrie, și va cuprinde detalii despre activitățile agricole care contribuie la restaurarea resurselor.

Unilever se va implica direct și în conservarea reurselor de apă. În prezent, 40% din populația globului este afectată de lipsa apei și peste 2,1 miliarde de oameni consumă apă nepotabilă.  Compania va implementa programe de administrare a apei pentru comunitățile locale în 100 de zone până în 2030. Pentru a face acest lucru, ne vom inspira din programul nostru dezvoltat în India, Prabhat, care are în vedere calitatea apei și potențialele riscuri din fabricile noastre. 

De asemenea, Unilever se va alătura parteneriatului Water Resource Group 2030, găzduit de Banca Mondială, pentru a extinde programele de reziliență în domeniul apei în piete care se confruntă cu dificultăți în accesarea resurselor de apă, precum India, Brazilia, Africa de Sud, Vietnam și Indonezia.

Unilever își propune și să dezvolte formulele produselor pentru a fi biodegradabile până în 2030, pentru a minimiza impactul acestora asupra apei și a ecosistemelor acvatice.

Foto: © Nipitpon Sing Ad | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: