Planurile unui vizionar

Planurile unui vizionar

<p> <strong>Al doilea centru financiar al Londrei este impresionant. Interviul are loc in cea mai inalta cladire a complexului, One Canada Square, de 244 de metri, pana de curand cea mai inalta cladire din oras. Totul functioneaza dupa ceas. La receptie se stie de noi, la etaj ne intampina asistenta personala,  responsabila cu agenda lui Sir George. Are programul stabilit

Investim peste 1 miliard de dolari pe an in continut

Investim peste 1 miliard de dolari pe an in continut

<p> <strong>Este cel care coordoneaza activitatea Discovery in 210 tari si teritorii din toata lumea, unde compania are peste un miliard de abonati. Mark Hollinger, Presedinte si CEO Discovery Networks International, a vorbit in exclusivitate cu Biz despre planurile de viitor ale companiei. </strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de dificila este localizarea programelor pentru o companie cu o prezenta globala

2012 un an de crestere

2012 un an de crestere

<p> <strong>Cu sume estimate intre 5 si 10% din totalul bugetelor de marketing, evolutia comunicarii digitale ramane incerta si in 2012. Mugur Patrascu, Managing Partner la iLeo, previzioneaza o crestere generala. </strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Ce asteptari aveti de la piata de comunicare digitala in Romania anul acesta?</strong></p> <p> Senzatia actuala este ca 2012 e un an de supravietuire, cu

Anul viitor vrem si business, si premii

Anul viitor vrem si business, si premii

Dupa primul Grand Prix in Romania si in regiune la Cannes si un Titanium Lion, ce altceva si-ar mai putea dori un director de creatie? Adrian Botan vrea in continuare premii si clienti noi. Numai ca ordinea este inversa. Businessul e pe primul plan. La momentul bilantului, ce ati include in topul realizarilor? Dar intr-un clasament al esecurilor? Nu o

Jean-Marie Dru: “Acum ne castigam banii mai greu”

Jean-Marie Dru: “Acum ne castigam banii mai greu”

<p> <strong>Una dintre cele mai influente figuri din marketingul si comunicarea ultimelor decenii, Jean-Marie Dru, presedintele TBWA Worldwide, ne-a impartasit viziunea sa despre cum va arata agentia de publicitate a viitorului si motivele pentru care creativitatea nu mai este optionala in ziua de azi.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Cum isi revine industria de publicitate din criza? </strong></p> <p> Advertiserii au reactionat

Inovatia salveaza vieti

Inovatia salveaza vieti

Piata farmaceutica din Romania. Un mediu impredictibil, inflexibil, care ofera insa si oportunitati celor care stiu sa le vada si sa aiba o viziune pe termen lung. Pascal Prigent, director general al companiei farmaceutice GlaxoSmithKline (GSK) in Romania, a vorbit despre piata locala, despre cum vede el oportunitatile si care sunt planurile GSK la noi Cum a evoluat GlaxoSmithKline in

Inovatia este motorul cresterii

Inovatia este motorul cresterii

<p> <strong>Ronald Binkofski, primul expat la conducerea Microsoft Romania, pregateste compania pentru cloud computing si creste competitivitatea echipei pe o piata tot mai dificila.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Pe ce se concentreaza Microsoft Romania in acest moment?</strong></p> <p> Microsoft este o companie cu importante contributii in industria IT locala si in intreg ecosistemul comercial si social. In 2011 se implinesc 15

Toti vorbesc de criza, noi vorbim de crestere

Toti vorbesc de criza, noi vorbim de crestere

<p> <strong>Directorul general al Dacia, Jerome Olive, priveste cu mandrie in oglinda retrovizoare, dar accelereaza spre un viitor in care integrarea locala va trebui sa faca fata tot mai mult provocarilor globale. Cuvintele de ordine sunt eficienta si integrare cat mai stransa a operatiunilor Renault din Romania pe care le coordoneaza, cu gandul la consolidare dar si la extindere–atat pe

Imi doresc transparenta si fairplay

Imi doresc transparenta si fairplay

<p> <strong>Descendenta a casei regale daneze, Eleonore af Schaumburg-Lippe a venit la conducerea UAPR cu planuri mari. Vrea sa puna umarul la realizarea unor obiective precum transparenta si fairplay intr-o industrie macinata de orgolii puternice si tensiuni.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Care a fost prima dumneavoastra impresie la prima vizita in Romania?</strong></p> <p> Am venit pentru prima data in Bucuresti in

De la telefonie, la televiziune

De la telefonie, la televiziune

<p> <strong>De cativa ani de zile, Romtelecom se extinde pe piete noi, atacand cu succes serviciile de internet si televiziune. Ovidiu Ghiman detaliaza modul in care segmentul TV va deveni pilonul principal al businessului companiei.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Romtelecom este tot mai activa in zona de furnizare de continut, prin brandul Dolce. Are acest segment potentialul de a deveni principalul