Muncim de zece ori mai mult, dar cu bugete de dieta

Muncim de zece ori mai mult, dar cu bugete de dieta

<p> <strong>Silvia Bucur este Managing Director al PRAIS Corporate Communications</strong><br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul renaste. Relatiile publice au devenit in ultimii  ani,  pe fondul crizei economice mondiale o  puternica resursa de informare si persuasiune, ceea ce marcheaza un trend crescator in aceasta industrie de servicii.<br /> <br />  </p> <p> <strong>Cum crezi ca se va

Megafonul este inlocuit de orchestra

Megafonul este inlocuit de orchestra

Loredana Visa, director general V+O Communication Romania Moare sau nu PR-ul? PR-ul nu va muri niciodata. Modul in care se face PR este strans legat de  modul in care se fac afaceri si acesta evolueaza in permanenta. Lumea afacerilor a evoluat de la spiritul competitional eliminativ, in deceniile trecute, la un mod de lucru colaborativ, in care vedem tot mai

In 2011, PR-ul va fi tumultuos

In 2011, PR-ul va fi tumultuos

<p> <strong>Sorana Savu este Senior Partner la Premium Communication</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Evident ca PR-ul nu moare. Iar asta nu o spun pentru ca lucrez in acest domeniu si vreau sa fac in continuare acelasi lucru inca multa vreme. Dintre toate disciplinele de comunicare, PR-ul a fost intotdeauna cel mai versatil, cel mai axat pe

Larisa Petrini:

Larisa Petrini:

<p> <strong>Larisa Petrini este Managing Partner al Saatchi&Saatchi PR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> PR-ul nu moare doar se transforma. Desi sunt voci care spun ca PR-ul este in agonie, sunt convinsa ca ne aflam in punctul unei revolutii in comunicare. Datorita faptului ca nu mai suntem incorsetati de reguli, gasim  modalitati diferite de a ajunge la

Omul de PR devine comunicator

Omul de PR devine comunicator

<p> <br /> <strong>Corina Barladeanu este General Manager al 2activePR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu. PR-ul nu moare, se reinventeaza. De fapt, trece la urmatorul nivel. Dialogul pe care relatiile publice il includ in definitia sa va deveni regula comunicarii intre o companie si clientii sai. Implicatiile sunt vaste si presupun intr-adevar remodelarea industriei de comunicare.</p>

Moare PR-ul inteles ca Press Release

Moare PR-ul inteles ca Press Release

<p> <strong>Alina Damaschin este CEO al Rogalski Grigoriu</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul nu moare, dar o data cu transformarea mediei si fragmentarea ei intr-o multime de canale, perspective si cu transparenta in comunicare impusa de webul 2.0, mor (sau ar trebui sa moara) anumite tactici traditionale de PR: mesaje generate intr-o singura directie, comunicate ce

“Hard to kill” – seria 4 in varianta romaneasca

“Hard to kill” – seria 4 in varianta romaneasca

<p> <strong>Sorina Mihai este Managing Partner al Nicola Porter Novelli</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Cu siguranta PR-ul nu moare. In schimb, nu putem evita sa nu observam crucile aparute in mintea celor care nu cred in servicii integrate de comunicare, care nu acorda atentie la fiecare componenta tactica, care nu reactioneaza cu viteza necesara, care nu

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

<p> <strong>Imola Zoltan este General Manager al McCann PR</strong><br /> <br /> <strong>Cum crezi ca se va reinventa PR-ul in urmatorii cinci ani?</strong><br /> PR-ul se transforma, in niciun caz nu moare. Comunicatul de presa clasic nu a disparut ci s-a transformat in social media release, birourile de presa clasice s-au mutat in spatiul virtual, castigand astfel publicul prin interactivitate,

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Relatiile publice sunt produsul contextului macroeconomic, social si politic in care traim. Agentiile care nu se adapteaza acestui context vor fi sortite unui declin ireversibil, simultan cu pulverizarea audientelor pe canale media. Hortensia Nastase este Managing Partner al GolinHarris Bucuresti Moare sau nu PR-ul? De la sumerieni, babilonieni si persi pana la Cicero si Catilina, de la tapiteria de la

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

<p> Inauguram o serie de 15 interviuri dedicate industriei romanesti de PR. Primul interviu din serie este cel acordat revistei Biz de<strong> Mircea Tomescu, Managing Director, Graffiti PR.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> A disparut aritmetica odata cu aparitia calculatoarelor? Au disparut probabil foarte multe socoteli facute pe coltul mesei, abace, rigle de calcul si probabil multi