Larisa Petrini:

Larisa Petrini:

<p> <strong>Larisa Petrini este Managing Partner al Saatchi&Saatchi PR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> PR-ul nu moare doar se transforma. Desi sunt voci care spun ca PR-ul este in agonie, sunt convinsa ca ne aflam in punctul unei revolutii in comunicare. Datorita faptului ca nu mai suntem incorsetati de reguli, gasim  modalitati diferite de a ajunge la

Omul de PR devine comunicator

Omul de PR devine comunicator

<p> <br /> <strong>Corina Barladeanu este General Manager al 2activePR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu. PR-ul nu moare, se reinventeaza. De fapt, trece la urmatorul nivel. Dialogul pe care relatiile publice il includ in definitia sa va deveni regula comunicarii intre o companie si clientii sai. Implicatiile sunt vaste si presupun intr-adevar remodelarea industriei de comunicare.</p>

Moare PR-ul inteles ca Press Release

Moare PR-ul inteles ca Press Release

<p> <strong>Alina Damaschin este CEO al Rogalski Grigoriu</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul nu moare, dar o data cu transformarea mediei si fragmentarea ei intr-o multime de canale, perspective si cu transparenta in comunicare impusa de webul 2.0, mor (sau ar trebui sa moara) anumite tactici traditionale de PR: mesaje generate intr-o singura directie, comunicate ce

“Hard to kill” – seria 4 in varianta romaneasca

“Hard to kill” – seria 4 in varianta romaneasca

<p> <strong>Sorina Mihai este Managing Partner al Nicola Porter Novelli</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Cu siguranta PR-ul nu moare. In schimb, nu putem evita sa nu observam crucile aparute in mintea celor care nu cred in servicii integrate de comunicare, care nu acorda atentie la fiecare componenta tactica, care nu reactioneaza cu viteza necesara, care nu

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

<p> <strong>Imola Zoltan este General Manager al McCann PR</strong><br /> <br /> <strong>Cum crezi ca se va reinventa PR-ul in urmatorii cinci ani?</strong><br /> PR-ul se transforma, in niciun caz nu moare. Comunicatul de presa clasic nu a disparut ci s-a transformat in social media release, birourile de presa clasice s-au mutat in spatiul virtual, castigand astfel publicul prin interactivitate,

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Relatiile publice sunt produsul contextului macroeconomic, social si politic in care traim. Agentiile care nu se adapteaza acestui context vor fi sortite unui declin ireversibil, simultan cu pulverizarea audientelor pe canale media. Hortensia Nastase este Managing Partner al GolinHarris Bucuresti Moare sau nu PR-ul? De la sumerieni, babilonieni si persi pana la Cicero si Catilina, de la tapiteria de la

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

<p> Inauguram o serie de 15 interviuri dedicate industriei romanesti de PR. Primul interviu din serie este cel acordat revistei Biz de<strong> Mircea Tomescu, Managing Director, Graffiti PR.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> A disparut aritmetica odata cu aparitia calculatoarelor? Au disparut probabil foarte multe socoteli facute pe coltul mesei, abace, rigle de calcul si probabil multi

Bloggeri de Romania

Bloggeri de Romania

Peste 3 milioane de romani citesc bloguri. Chiar daca s-a crezut ca multi vor abandona blogurile pentru Facebook, asa cum s-a intamplat in 2009 in favoarea a ceea ce devenea fenomenul Twitter, evolutia de anul trecut a blogosferei demonstreaza contrariul. Blogosfera este in continuare pe val. Stim cate bloguri exista in Romania. Iar anul trecut, cu ocazia lansarii studiului realizat

Click direct la tinta

Click direct la tinta

<p> <strong>Publicitatea care nu este relevanta nu exista. Corect. Dar cum se poate rezolva problema relevantei? In planificarea media online, targetarea comportamentala este o solutie, iar cand intervine si latura predictiva, mesajul sigur ajunge la tinta.</strong></p> <p>  </p> <p> Un barbat ajuns pe un site dedicat femeilor este o cauza pierduta. Nu insa si pentru targetarea  comportamentala predictiva. Respectivul barbat

Lectia Grevei Belgiene

Lectia Grevei Belgiene

<p> <strong>La inceputul anului trecut, 20 dintre marile agentii de Publicitate din Belgia si-au inchis timp de o  saptamana site-urile in semn de protest fata de abuzurile advertiserilor care se intreceau in a organiza “pitch-uri gigant” cu o presiune enorma asupra costurilor si resurselor si asa afectate de criza ale agentiilor. La un an de la initiativa, Stephane Buisseret, presedintele