De ce nu converteste campania ta adwords?

De ce nu converteste campania ta adwords?

Daca faceti campanii AdWords si clientii tot nu vin, inseamna ca sigur gresiti ceva pe parcursul planificarii campaniei sau in structurarea website-ului. Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli, precum si solutiile adecvate pentru fiecare dintre ele. Cea mai importanta

PR si client intre oglinzi paralele

PR si client intre oglinzi paralele

<p> <strong>Atat agentia de PR, cat si clientul isi doresc un parteneriat bazat pe dialog, incredere si o buna cunoastere a muncii celuilalt. Dar lucrurile nu sunt niciodata atat de simple pe cat par in teorie.</strong></p> <p>  </p> <p> Clientul

Alan Rutherford, presedintele juriului Romanian EFFIE Awards 2012

Alan Rutherford, presedintele juriului Romanian EFFIE Awards 2012

<p> Alan Rutherford, World Chairman al International Advertising Association (IAA), este persoana desemnata sa conduca juriul competitiei  Romanian EFFIE Awards de anul acesta.</p> <p>  </p> <p> De-a lungul timpului, Alan Rutherford (foto) a detinut functii de conducere in cadrul unora

Un nou mod de promovare online

Un nou mod de promovare online

<p> Pe principiul ca unde-s doi puterea creste, mai multe centre de spa din Romania si-au unit fortele pentru a se promova impreuna. Astfel, DespreSpa.ro a lansat email voucherele si cardurile DespreSpa.ro, precum si tehnologia de programare online in Romania,

Cursuri de marketing online

Cursuri de marketing online

<p> Cotate drept unele dintre cele mai bune traininguri de marketing online din lume si recunoscute de OMCP, programele Market Motive devin disponibile in Romania prin intermediul 2Parale.</p> <p>  </p> <p> Cei interesati sa invete SEO, Web Analytics, PPC Advertising

Un rebranding Universal

Un rebranding Universal

<p> Din aprilie 2012, focusul pe tehnologie, cercetare si studii de piata se va plia in cazul Universal McCann pe o noua identitate de brand, care va fi lansata la nivel international pentru intreaga retea.</p> <p>  </p> <p> Universal McCann

Social Media poate fi totul sau nimic!

Social Media poate fi totul sau nimic!

<p> Unul dintre cei mai admirati marketeri din Marea Britanie pune sub semnul intrebarii relatia dintre branduri si consumatori in social media. Mark Ritson nu contesta valoarea indiscutabila a acestui mediu, ci doar le atrage atentia oamenilor de marketing sa

Digitalul, tot mai sus

Digitalul, tot mai sus

<p> <strong>Piata de online a crescut atat in privinta bugetelor, cat si a volumului de proiecte. Estimarile pentru 2012 arata cresteri de 25-30%, similare cu cele din 2011, pana in jurul sumei de 45 de milioane de euro.</strong></p> <p>  </p>