Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Nu am întâlnit până acum om de marketing sau antreprenor care să spună că are toate resursele necesare pentru a-și face treaba bine. Aparent nu doar eu văd asta. Conform unui studiu Hubspot, dovedirea rentabilității investiției în marketing și asigurarea unui buget de marketing corespunzător reprezintă două dintre principalele provocări ale oamenilor de marketing. Sursa Cum am ajuns aici? Personal, cred că

AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

Brandul de apă minerală naturală AQUA Carpatica, deținut de Carpathian Springs SA, o companie membră a VALVIS Holding din anul 2005, a lansat AQUA Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat pentru copii, cu un dop care curge doar atunci când bei și le permite celor mici să se hidrateze singuri. Acest nou produs, cu un design special

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Inaugurată pentru prima dată în 2013, la Londra, odată cu aniversarea de 50 de ani a berii Peroni Nastro Azzurro, în România, prima ediție a avut loc în urmă cu doi ani în București. Cum a fost ediția de anul acesta, care este bilanțul primilor ani și ce planuri are compania pentru anul viitor, povestește Cristina Gherman, Global Brands Director

Alina Damaschin, în juriile D&AD Awards și New York Festivals

Alina Damaschin, în juriile D&AD Awards și New York Festivals

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards, ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu

Cine sunt câștigătorii competiției IAA Young Professionals?

Cine sunt câștigătorii competiției IAA Young Professionals?

IAA Young Professionals România a premiat, în cadrul petrecerii aniversare de 10 ani, echipele câștigătoare din concursul CompetițIAA. Șapte echipe formate din tineri pasionați de marketing și comunicare vor fi răsplătite cu câte un premiu în valoare de 500€, pentru creativitatea cu care au răspuns provocării de a realiza o campanie de marketing pentru companii de top din România. CompetițIAA

Pe ce și-au cheltuit românii banii în 2017?

Pe ce și-au cheltuit românii banii în 2017?

Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o frecvență relativ similară față de primele 9 luni din 2016, arată cel mai recent studiu GfK despre evoluția consumului, Formatele de comerț modern au ajuns

Unde-s doi, publicitatea crește

Unde-s doi, publicitatea crește

Din această toamnă, GMP Advertising are la conducerea departamentului de creație un duo creativ cu roluri complementare. Olivia Bașag vine cu peste 11 ani de cunoaștere a industriei autohtone, Matei Curtașu cu perspective încă nexplorate în România. Când era mică, Olivia Bașag recita reclamele de la televizor. A fost nevoie doar de un drum cu trenul de la Reșița la

Noul val în media

Noul val în media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global devenind Wavemaker. Din noiembrie, noua agenție, parte din GroupM, există oficial și în România. Oana Pădure, CEO-ul agenției, ne-a povestit pașii acestei fuziuni și următoarele etape ale procesului de tranziție.   În ce context a intervenit această fuziune? Wavemaker a apărut ca răs­puns la o nevoie pe care am resimțit-o

Ce urmăresc românii pe Netflix?

Ce urmăresc românii pe Netflix?

Serialele SF precum ”The OA” sau ”The Mist”, dar și comediile ”You Me Her”, ”Friends from College” sau ”Big Mouth” sunt printre favoritele românilor, conform datelor analizate de Netflix. ”Stranger Things 2” a fost serialul urmărit cel mai rapid în 2017. Ziua în care s-a făcut cel mai mult streaming a fost 29 octombrie, respectiv în weekendul în care a

Studiu: tendințele anului 2018 în România  

Studiu: tendințele anului 2018 în România  

Românii vor să se vadă mai des cu cei dragi și simt nevoia să se implice activ pentru o Românie mai bună; 3 din 10 se implică deja în acțiuni de voluntariat, iar mulți dintre ei sunt tineri și copii. În plus, 3 din 10 români au început să își închidă telefonul și Facebook-ul după-amiaza și în weekend-uri, pentru a