#ViatadeAgentie, marca Oxygen

#ViatadeAgentie, marca Oxygen

Agenția de comunicare Oxygen a lansat proiectul video #ViatadeAgentie.  Prima serie, alcătuită din șapte episoade,  poate fi urmărită pe canalul de YouTube al agenției. Proiectul aduce în prim plan oamenii din Oxygen și tratează cu umor situații pe care le întâmpină oamenii din agenții. Temele abordate sunt: community management, creativitate, calitate vs. cantitate, munca de echipă, prânzul în echipă și

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Dan Mogoșanu, Publikon: “adapt or die”

Dan Mogoșanu, Publikon: “adapt or die”

De trei ani, Dan Mogoșanu este antreprenor. După o experiență cumulată de mai bine de zece ani în câteva agenții de comunicare, printre care V+O Communication și GMP Advertising, a ales să meargă pe cont propriu cu un proiect pe care și-a propus să crească organic și calculat. Cum și când ai intrat în publicitate? Prima mea întâlnire cu lumea

VEKA invită iubitorii de fotografie să descopere România de #lafereastramea

VEKA invită iubitorii de fotografie să descopere România de #lafereastramea

Pentru al treilea an consecutiv, VEKA România organizează concursul naţional de fotografie #lafereastramea. În perioada 23 august – 30 septembrie, românii vor putea realiza, alături de VEKA, „Atlasul României frumoase de la fereastra noastră”. Autorii fotografiilor câştigătoare se vor bucura de o vacanţă all inclusive în România, de o mini-cameră Lomography, precum şi de numeroase seturi de genţi de voiaj

Fuziune pe piața de media

Fuziune pe piața de media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global și devin WAVEMAKER, o nouă agenție de media, creare de conținut și tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari. Noul brand creat, WAVEMAKER, poartă amprenta WPP și GroupM. “Wavemaker este noul brand al unei agenții globale cu o propunere extrem de puternică pentru clienți. Tim și echipa

Încă un premiu Red Dot pentru Brandient

Încă un premiu Red Dot pentru Brandient

Red Dot, renumita competiție globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România. Aceasta este a doua recunoaștere pentru Brandient la Red Dot — în 2015, coperta revistei BIZ dedicata Singapore a fost premiată pentru designul său original de literă. În acest an, juriul internațional de specialiști în

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Marca de bere Holsten din portofoliul  URBB a devenit partener pe trei ani al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța. Parteneriatul debutează cu ocazia play-off-ului Europa League, de joi, 17 august, în care echipa lui Gheorghe Hagi înfruntă FC Salzburg. Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe

Prima interfață virtuală a unei agenții de PR

Prima interfață virtuală a unei agenții de PR

Impressum Communication a lansat PRIANA, devenind astfel prima agenție de PR din România care este reprezentată de o interfață digitală activă. Proiectul crescut prin informațiile, inteligența și experiența transferată digital de agenția Impressum Communication și de agențiile care alcătuiesc Unity Group. Expertiza Prianei însumează experienta, creativitatea și cunoștințele unei echipe de specialiști în comunicare cu expertiză în profiling digital (crearea

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Publicitatea livrată pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate de BRAT în prima jumătate a acestui an.  Potrivit studiului MIPO, publicitatea de tip display a înregistrat peste 4,2 miliarde de afișări în primul semestru al anului 2017 (59 milioane de euro ratecard), în creștere cu aproximativ 4% față de același semestru al anului 2016. Ponderea publicității

Netflix face prima achiziție: Millarworld

Netflix face prima achiziție: Millarworld

Netflix a anunțat, recent, prima sa achiziție: a cumpărat compania de producție de benzi desenate Millarworld, fondată de Mark Millar, creatorul seriilor “Kick-Ass,” “Kingsman,” și “Old Man Logan.” Termenii contractului nu au fost anunțați public. Împreună, Netflix și Mark Millar vor transpune în filme, seriale și emisiuni pentru copii personaje celebre din portofoliul Millarworld. Compania achiziționată va continua să creeze