Facebook a murit! Trăiască Facebook!

Facebook a murit! Trăiască Facebook!

A fost nevoie de un scandal uriaș pentru ca oamenii, fie ei politicieni, marketeri sau simpli utilizatori, să-și pună întrebări legate de felul în care Facebook și alte rețele sociale folosesc datele pe care le dăm fără să clipim. Iar

Centru de training Lavazza în București

Centru de training Lavazza în București

Lavazza, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România. Noul centru de training va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii,

Campanie Europa FM semnată de Rusu+Bortun

Campanie Europa FM semnată de Rusu+Bortun

În contextul în care veridicitatea ştirilor e pusă de multe ori la îndoială pentru că sursa provenienţei acestora nu poate fi verificată, iar jurnalismul de tip “fake news”, întâlnit adesea în social media, bazat pe ştiri false sau exagerate intenţionat,

#FoodRocks, concurs pentru pasionații de design

#FoodRocks, concurs pentru pasionații de design

Ești pasionat de designul de obiect de bucătărie? Piatraonline și Marks lansează  competiția FoodRocks. Premiile puse la bătaie sunt în valoare totală de 4.000 de euro pentru cele mai creative obiecte de bucătărie. Concursul se adresează designerilor locali, aceștia sunt

Extensie de gamă HemoTreat H, promovată printr-o campanie DDB  

Extensie de gamă HemoTreat H, promovată printr-o campanie DDB  

Producătorul român de de creme și unguente pentru tratarea hemoroizilor Global Treat exinde gama HemoTreat H gama prin lansarea unui nou produs: supozitorul. Evenimentul este marcat de o campanie de imagine semnată de agenția de publicitate DDB România. Campania beneficiază

Despre regi și sclavi în era digitală

Despre regi și sclavi în era digitală

Cine are date mai bune și le folosește rapid, cu precizie și flexibilitate, va supraviețui în era consumatorului conectat, când clienții sunt obișnuiți ca totul să le fie oferit instant la cerere, spune David Bosshart, CEO al Institutului Gottlieb Duttweiler

De ce are succes Biz Social Media Camp de la Pârâul Rece

De ce are succes Biz Social Media Camp de la Pârâul Rece

Cum reușești să realizezi combinația ideală între conținut de calitate, activări creative și o doză de distracție care să coaguleze comunitatea online din România? De 15 ediții echipa Biz perfecționează rețeta la Social Media Camp si adaugă constant ingrediente noi.

Când tehnologia e pusă la treabă de creativi

Când tehnologia e pusă la treabă de creativi

Cu zece ani în urmă, se împărțea între lucrările de amenajare a primului sediu al agenției și pitch-uri. Era perioada de început a agenției pe care o fondase alături de trei colegi, dar și perioada în care industria căuta să

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz – acesta este bilanțul participării agențiilor românești la ediția din acest an a Cannes Lions. În total agențiile din România au reușit să obțină 18 shortlist-uri. Singurul Gold Lion