Marketing cu viziune

Marketing cu viziune

În curând se împlinește un an de când Simona Panait s-a alăturat echipei Samsung Electronics și este responsabilă de strategia de marketing și comunicare a brandului din Europa de Sud-Est, incluzând România, Ungaria și Bulgaria. Din experiența celor 17 ani pe care îi are în marketing și prin puterea exemplului personal, ne împărtășește câteva din secretele meseriei de marketer. Simona

Irina Roncea preia conducerea Golin

Irina Roncea preia conducerea Golin

Începând cu luna iulie,  Irina Roncea este noul Deputy Managing Director al Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției. Monica Botez, după 10 ani în echipa Golin, dintre care ultimii 3 ani ca Managing Partner al agenției, a decis să urmeze un alt drum care începe cu o perioadă sabatică. Irina Roncea are o experiență de peste 12

Kaufland inspiră românii prin campania „Noul Tu trăiește fresh”

Kaufland inspiră românii prin campania „Noul Tu trăiește fresh”

În acest an, Kaufland România continuă demersul „Trăiește Fresh” și lansează o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru români să îndrăznească să se reinventeze și să încerce experiențe și gusturi noi. Campania reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților,

Raport de cercetare: inteligența artificială  

Raport de cercetare: inteligența artificială  

Agenţia de comunicare Grayling lansează un raport de cercetare despre avantajele ce ar putea fi obținute prin integrarea inteligenţei artificiale (IA) şi automatizării în diverse industrii. Raportul reunește opiniile mai multor experţi lideri ai industriei, spirite inovatoare, oameni de ştiinţă, membri ai comunităţii academice, comentatori sau persoane cu influenţă în domeniu, cu contribuţiile unor specialişti Grayling în managementul reputaţiei şi

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

S-a lansat FRACTAL Communications, o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia ”mindful buzz” prin care brandurile sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar modalitatea de a ajunge la oameni se întâmplă prin conversații și experiențe de impact. Echipa FRACTAL Communications este coordonată

Parteneriat în premieră mondială

Parteneriat în premieră mondială

Discovery Communications a semnat un parteneriat cu TIM, cel mai important operator de telefonie mobilă din Italia, oferind astfel abonaților acestuia acces la Jocurile Olimpice prin intermediul mai multor platforme. Parteneriatul, primul de acest tip, se referă la o ofertă digitală pentru operatorii telecom din Europa, care astfel primesc acces la conținut exclusiv, dedicat Jocurilor Olimpice. “Acest parteneriat este o

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Publicis România a obţinut patru trofee ediția de anul acesta a Cannes Lions, printre care primul Cannes Lion din România în categoria Mobile, şi trei nominalizări. Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media. În categoria Direct

Optimedia se transformă în Blue 449

Optimedia se transformă în Blue 449

Agenția de media Optimedia, activă pe piața românească de 20 de ani, parte a grupului Publicis One, şi-a schimbat denumirea în Blue 449. Rebrandingul este parte a unui proces amplu de transformare în toate pieţele în care grupul operează. Rețeaua Blue 449, condusă Andras Vigh în calitate de Global Brand President, deţine 23 de birouri în 15 pieţe internaţionale, printre

Orange și Profero prezintă serialul #înContulMeu cu Sector 7

Orange și Profero prezintă serialul #înContulMeu cu Sector 7

În urmă cu câțiva ani, multe dintre lucrurile pe care astăzi le rezolvăm online, mai simplu și rapid, se puteau transforma uneori în experiențe  care ne puneau răbdarea la grea încercare. De aceea, Orange și Profero au lansat o serie de episoade video realizate cu ajutorul comedianților de la Sector 7, care prezintă beneficiile utilizării aplicației Contul meu Orange. Astfel,

SKOL şi MullenLowe introduc cel mai scurt termen de valabilitate pentru bere

SKOL şi MullenLowe introduc cel mai scurt termen de valabilitate pentru bere

Aşa cum o vară trebuie trăită din plin, o bere nepasteurizată trebuie consumată cât mai proaspătă. SKOL Nepasteurizat vine cu un termen de valabilitate foarte scurt, de doar 12 săptămâni. „SKOL Nepasteurizat aduce un plus de prospeţime pe piaţa locală, introducând cel mai scurt termen de valabilitate pentru bere, 12 săptămâni. Prin această lansare, continuă să le propună consumatorilor români