De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

Era anul 1996 și o zi foarte importantă pentru Sabeer Bhatia și Jack Smith, doi foști ingineri Apple. Aceștia tocmai ce obținuseră finanțare pentru ideea lor inovatoare, un client de email web pe care oricine îl putea folosi gratuit (un fel de Gmail/Yahoo din ziua de azi), și urma o întâlnire cu firma de venture capital care i-a finanțat. Text

Oana Bulexa, MSLGROUP The Practice, în juriul Eurobest 2017

Oana Bulexa, MSLGROUP The Practice, în juriul Eurobest 2017

Oana Bulexa, Managing Director al MSLGROUP The Practice, face parte din juriul Eurobest 2017, la secțiunea PR. Este pentru a doua oară când Oana Bulexa se numără printre jurații Eurobest, prima dată fiind selectată în juriul competiției în urmă cu 4 ani, la ediția 2013.  Cu o experiență de peste 15 ani în jurnalism și comunicare, Oana a servit în

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy 2017 realizat în 35 de țări. Cercetarea analizează modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie este vorba despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Pentru a identifica cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia în campaniile de promovare ale brandurilor, agenția Initiative a realizat, în parteneriat

Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017

Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017

Andreea Ghenoiu, Group Creative Director al agenției independente Jazz, va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea Promo & Activation. Pe lista scurtă a propunerilor de jurați s-au mai regăsit Sebastian Olar, Publicis, și Andrei Cohn, Cohn&Jansen. Andreea Ghenoiu lucrează de peste 12 ani în publicitate și, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri

O companie modernă își înțelege audiența

O companie modernă își înțelege audiența

Succesul companiilor moderne constă într-o bună înțelegere a audienței și o prezență relevantă în social media. Contextul actual și creșterea permanentă a numărului de utilizatori a rețelelor de socializare au dus la necesitatea companiilor de a regândi strategiile tradiționale de comunicare și a se adapta permanent. Kelly Freeman, trainer internațional ISOC, consideră că modul în care o companie alege să

Reinventarea ca model de business

Reinventarea ca model de business

Înființată în urmă cu 13 ani, McCann PR este una dintre agențiile care au mizat din prima pe transformările pe care digitalul și noul val de creatori de conținut le impun asupra industriei de comunicare. Despre cum s-a adaptat acestor schimbări businessul agenției am discutat cu Imola Zoltan – Managing Partner, și Lavinia Chican – Senior Partner al McCann PR.

evian x CHIARA FERRAGNI, în ediție limitată

evian x CHIARA FERRAGNI, în ediție limitată

evian și Chiara Ferragni lansează anul acesta o nouă ediție limitată ce va fi disponibilă în varianta unui recipient de sticlă (75cl). Noua sticlă este disponibilă la nivel global, în hotelurile, cafenelele și restaurantele selecționate, cât și la comercianți, începând cu luna octombrie 2017. În România noua sticlă va fi disponibilă prin importatorul exclusiv B.D.G. Imort și online pe www.beicevrei.ro.

Câștigătorii Golden Drum 2017

Câștigătorii Golden Drum 2017

Ediția de anul acesta a festivalului de creativitate Golden Drum s-a încheiat cu 45 Silver Drums, 17 Golden Drums și 14 Grand Prix. Grey Plonia a fost recompensată cu Good Cause Grand Prix Award, iar McCann WorldGroup a fost desemnată Rețeaua Anului (141 de puncte). Cu 67 de puncte, McCann Worldgroup Italia a primit Golden Rose Award și, la fel

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o nouă campanie globală cu misiunea de a celebra creativitatea.  ”Create a Better Tomorrow Tonight” este platforma din care face parte și filmul ”One Night”, regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul consecutiv a 3 premii Oscar. În colaborare cu acesta, Absolut a