SafeDrive a reprezentat Romania in finala globala ,,The Venture”

The Venture, competitia globala pentru antreprenoriat cu impact social lansata de CHIVAS Regal, s-a incheiat. Finala globala a avut loc intre 11-14 iulie 2016 la New York, iar castigatorul a fost desemnat Conceptos Plasticos, business-ul din Columbia care transforma deseurile din plastic si cauciuc intr-un material alternativ, care poate fi folosit in constructia de locuinte, adaposturi sau scoli.
Printre cei 27 de participanti s-a aflat si SafeDrive, start-up-ul castigator al primei editii The Venture organizate in Romania. In etapa globala Chivas The Venture, SafeDrive a ajuns pana in sferturile de finala si a ocupat locul 14 din 27 in urma Votului Public. Finantarea totala primita de reprezentantul Romaniei in aceasta etapa se ridica la 10,177$, suma care va fi investita in dezvoltarea platformei si a aplicatiei.

Finala Globala
In cel de-al doilea an de competitie, Chivas The Venture a inregistrat peste 2500 de inscrieri de la antreprenori sociali din toata lumea, care au ales sa rezolve diferite nevoi sociale si de mediu prin infiintarea unor afaceri scalabile si profitabile. Din juriul global Chivas The Venture au facut parte Eva Longoria – antreprenor social si actrita, Sonal Shah – fostul asistent adjunct al lui Barack Obama, Joe Huff – fondatorul business-ului cu impact social LSTN si Alexandre Ricard – CEO Pernod Ricard.

Experienta The Venture
Pana la finala de la New York, Tudor Cobalas, Co-fondator SafeDrive a participat si la Acceleratorul de Business de la Londra si, timp de 5 zile, a lucrat impreuna cu ceilalti antreprenori din competitie. Acceleratorul a avut rolul de a-i pregati pe cei 27 de antreprenori pentru pitch-ul final, programul si tematica workshop-urilor fiind dezvoltate de Centrul Skoll pentru Antreprenoriat Social de la Universitatea Oxford.
„Participarea Romaniei in competitia Chivas The Venture ofera un credit important antreprenoriatului romanesc cu impact social, incurajandu-se tot mai mult printre tinerii antreprenori orientarea catre societate si catre sprijinirea comunitatii.” a declarat Radu Moldovan-Petrut, Director de Marketing.