Speakeri

Panelul de speakeri este în curs de actualizare

Mihai Hash

Mihai Hash

Founder, Doza de Has

Mai multe detalii

Mugur Pătrașcu

Mugur Pătrașcu

Founder, Screen native

Mai multe detalii

Mugur Pătrașcu are 16 ani de experiență în domeniul comunicării, dintre care 13 ani în digital. După câțiva ani petrecuți în televiziune, Mugur și-a început carieră în publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett și Grey. În 2006 înființează ileo, unul dintre cele mai de succes proiecte de comunicare digitală în România. Este profesor asociat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării de 8 ani. De-a lungul anilor Mugur a deschis și crescut, împreună cu alți asociați și alte businessuri în domeniul digital: portalul Orașul Meu, agenția de comunicare pe medii mobile Breeze Mobile sau proiectul 4inmasina.

Radu Atanasiu

Radu Atanasiu

Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management Romania

Mai multe detalii

Radu Atanasiu predă Critical Thinking la Maastricht School of Management România și online pe iversity.org, este business angel și fondator al platformei de voluntariat DeBunavoie.ro.

Alexandru Oancea

Alexandru Oancea

Marketing Manager, VEKA România

Mai multe detalii

Are o experiență de peste 13 ani în marketing și relații publice, perioadă în care a activat în companii din diferite industrii și în media. În perioadă 2005 – 2007, Alexandru a ocupat poziția de Marketing și PR Specialist la SoftNet Group, unde a fost responsabil de comunicare și new business. În același timp, a ocupat și funcția de Executive Manager al singurei asociații de profesioniști în IT&C din România – ATIC. Timp de doi ani, între 2005 și 2007, a ocupat funcția de PR Specialist la Compania Națională ROMARM.

Alexandru a absolvit programul de masterat „Marketing și comunicare în afaceri” din cadrul Academiei de Studii Economice din București și Facultatea de Jurnalism a Universității Hyperion.

Tudor Galoș

Tudor Galoș

Consumer Marketing Director, Microsoft România

Mai multe detalii

Cu 13 ani experiență în poziții de marketing locale și regionale în cadrul companiei Microsoft și peste 800 prezentări la activ Tudor Galoș este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar și pentru abordări inedite de marketing precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pe România și Bulgaria fiind responsabil de lansări precum Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, apoi a coordonat activitățile de marketing pentru Windows în cadrul regiunii Europa de Sud – Est. În 2006, în cadrul echipei Microsoft România a coordonat lansările Windows Vista, Office 2007, Windows 7 precum și cea a Internet Explorer 8, 9 și 10. Tudor este și cel care, alături de o echipă de oameni pasionați, a pornit în 2008 activitățile de Social Media ale Microsoft România. În prezent coordonează activitățile de Consumer Marketing în cadrul Microsoft România precum și cele de Category Management pentru zona de dispozitive cu Windows.

Andreea Bozoi

Andreea Bozoi

Digital Marketeer, Danone

Mai multe detalii

Cu 13 ani experiență în poziții de marketing locale și regionale în cadrul companiei Microsoft și peste 800 prezentări la activ Tudor Galoș este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar și pentru abordări inedite de marketing precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pe România și Bulgaria fiind responsabil de lansări precum Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, apoi a coordonat activitățile de marketing pentru Windows în cadrul regiunii Europa de Sud – Est. În 2006, în cadrul echipei Microsoft România a coordonat lansările Windows Vista, Office 2007, Windows 7 precum și cea a Internet Explorer 8, 9 și 10. Tudor este și cel care, alături de o echipă de oameni pasionați, a pornit în 2008 activitățile de Social Media ale Microsoft România. În prezent coordonează activitățile de Consumer Marketing în cadrul Microsoft România precum și cele de Category Management pentru zona de dispozitive cu Windows.

Emilia Brânzan

Emilia Brânzan

Industry Manager Branding, Google România

Mai multe detalii

Emilia Brânzan este Industry Manager Branding la Google România, cu peste un deceniu de experiență în marketing cu focus pe digital. Anterior, a condus departamentul de marketing în cadrul Lidl și a coordonat mai multe proiecte online pe plan internațional. Emilia a absolvit Facultatea de Comunicare și Relații Publice și are un MBA în Business Innovation

Cătălin Teniță

Cătălin Teniță

Managing Partner, TreeWorks

Mai multe detalii

Cătălin Tenita este un antreprenor cu o experiență de peste 14 ani în domeniul online. De-a lungul timpului s-a ocupat de dezvoltarea a numeroase proiecte online, lansate atât pentru piața românească, cât și pentru piețe străine precum Statele Unite și Japonia. Din 2000 până în 2002 a lucrat la Neogen (Rogenerator) și, în calitate de Business Development Manager, a dezvoltat conceptul și versiunile inițiale pentru Bestjobs și Noi2.ro. În 2002 a fondat compania Treeworks, iar în octombrie 2007, TreeWorks a lansat Zelist/Zelist Monitor (.ro Social Media Brand Monitoring)

Monica Botez

Monica Botez

Managing Partner, Golin România

Mai multe detalii

Monica s-a alăturat echipei Golin în anul 2008, că PR Manager, a devenit Head of Corporate Division în 2011, Partener în 2012 și managing Partner în 2015. Cu peste 10 ani de experiență în PR, ea este mintea strategică din spatele unor clienți de renume din portofoliul Golin, precum AFI, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Orange, PeliFilip, PepsiCo sau YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Monica este recunoscută pentru profesionalismul, perfectionismul și pasiunea cu care își inspiră echipa și își consiliază clienții.

Monica Jitariuc

Monica Jitariuc

Managing Director, MSLGROUP The Practice

Mai multe detalii

Monica Jitariuc este un profesionist cu experienta variata in comunicare, lucrand de-a lungul carierei ei de 16 ani atat de partea clientului, cat si de cea a agentiei. A inceput facand PR institutional in cadrul Ministerului Apararii Nationale. Apoi, a lucrat in advertising, marketing comunicare interna si PR. A infiintat in 2010 departamentul de social media al agentiei MSLGROUP The Practice. In echipa agentiei Monica a contribuit la campanii de succes in industrii diverse, multe dintre ele premiate la competitii locale si international. Este trainer inspirational si speaker apreciat la conferintele de profil. In 2014 a primit premiul pentru Excelenta in PR de la IAA (International Adevrtising Association).

Ana Maria Băjan

Ana Maria Băjan

Director executiv de marketing, business development & PR, Caroli Foods Group

Mai multe detalii

Andrei Dragu

Andrei Dragu

Business Development Director, V8

Mai multe detalii

Andrei Dragu are peste 10 ani de experienţă în domeniul comunicării, dezvoltându-şi expertiza pe partea de brand mangement, marketing consultancy, digital, big data şi CRM. În tot acest timp, Andrei a consiliat şi coordonat comunicarea şi activităţile de marketing pentru multe dintre cele mai mari brand-uri de pe piaţa locală şi internaţională, generând pentru acestea campanii şi business case-uri ce s-au bucurat de aprecierea pieţei locale şi au devenit best practice-uri în reţeaua globală a clienţilor internaţionali.

Michele Grassi

Michele Grassi

General Director, Enel Energie și Enel Energie Muntenia

Mai multe detalii

Roxana Memetea

Roxana Memetea

Managing Partner, DDB România

Mai multe detalii

‎Roxana Memețea este Managing Partner la agenția de publicitate DDB. DDB România s-a format în 2012, când agenția de creație Brandstalk din cadrul The Group s-a afiliat la rețeaua DDB Worldwide. Roxana și-a început activitatea în 1998 și în prezent deține o vastă experiență în top management. Ogilvy & Mather România , Brâu Union România ( Heineken ) și DDB România sunt companiile în care a fost implicată privind strategia de dezvoltare și implementarea campaniilor de comunicare.

Alina Bucşa

Alina Bucşa

Antrenor de debate, British Council

Mai multe detalii

Alina Bucsa are o experiență completă a mișcării de dezbateri, participând la turnee naționale și internaționale, întâi că voluntar sau debater cu rezultate notabile, și apoi ca organizator, arbitru sau coordonator al arbitrilor. A contribuit la inaugurarea a numeroase cluburi de dezbateri, a făcut parte din echipa executivă ARDOR Muntenia în 2012-2013 și a lucrat pentru ARDOR Național în 2016. În prezent este antrenor de debate la British Council.

Cristian China Birta

Cristian China Birta

Cristianchinabirta.ro

Mai multe detalii

Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro și antreprenor online. De formație jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” și a lucrat în administrație publică locală și centrală, după care a devenit consultant în comunicare.
În 2007 a descoperit bloggingul și a decis să meargă pe calea aceasta. Scrie pe blogul său personal chinezu.eu despre social media, blogging și antreprenoriat.
În 2011 a lansat și Blogal Inițiative, o agenție prin care desfășoară campanii pentru bloggeri într-o modalitate inediata, care s-ar caracteriza prin „democratizarea” ofertei companiilor către bloggeri.
Din 2013 este implicat în Kooperativa.ro, care înseamnă proiecte de nișă precum sportlocal.ro, blogdebere.ro, blogdefotografie.ro, blogdecafea.ro, blogdecinema.ro, taximetre.ro, toate reunite sub umbrelă de brand Kooperativa 2.0, companie pe care o deține alături de Vlad Dulea..

Adela Preda

Adela Preda

Head of Planning, Profero

Mai multe detalii

Adela este Head of Planning la Profero și are o experiență de peste 9 ani în domeniul comunicării. În tot acest timp a dezvoltat diverse proiecte care au ajutat-o să-și construiască o viziune amplă asupra multiplelor tipologii de target, contextualizarea informației, trendurilor din tehnologie și a universului eclectic din Social Media. Dacă o întrebi care este pasiunea ei publicitară, îți va spune așa: “sa îndrăgostească oamenii obișnuiți de soluțiile creative realizate pentru clienții sai”. Cu mindsetul unui antropolog digital, Adela construiește strategii vizionare și curajoase pentru clienții agenției, reușind să transforme structurile aparent rigide ale strategiei în reale exemple de storytelling.

Nae Șovăială

Nae Șovăială

Vice President, Asociația Română pentru Gândire și Oratorie (ARGO)

Mai multe detalii

Nae Șovăială a intrat în lumea debate-ului acum 12 ani și încearcă fervent de atunci să convertească cât mai mulți oameni către calea gândirii critice și a comunicării persuasive. Lucrează cu elevi de școală primară, gimnaziu, liceu, studenți, adulți tineri și adulți mai puțini tineri, ținând traininguri pe storytelling, argumentare aplicată și persuasivitate

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea

Consultant social media

Mai multe detalii

Cu o experiență de peste 4 ani în zonă de marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat, împreună cu Andrei Roșca, primele cursuri intensive de social media din România – Social Media School.
Scrie pe blogul alexandrunegrea.ro din 2006 și pe marketing20.ro, blog despre marketing și comunicare online. A colaborat în ultimii ani, ca blogger sau ca trainer, cu mai bine de 100 de companii din România. În perioada octombrie 2010 – februarie 2013 a ocupat funcția de Social Media Manager la BCR iar în perioadă martie 2013 – martie 2015 a fost Head of Facebook Dept. la agenția Spada.

Marta Ușurelu

Marta Ușurelu

Business Owner, Biz

Mai multe detalii

Marta Ușurelu este Redactor Șef al Revistei Biz. Are o experiență de 19 ani în presa scrisă, la Cronica Română și Ziarul Financiar. De 7 ani este publisherul și acționarul majoritar al revistei Biz.

Mona Dîrțu

Mona Dîrțu

Jurnalist

Mai multe detalii

Mona Dîrțu este jurnalist și trainer. A fost redactor șef al revistelor Business Magazin și Money Express și a scris, împreună cu Andreea Roșca, “Cei care schimbă jocul”, prima carte despre antreprenorii români din prima generație post-’89. Este co-autor al newsletterului săptămânal Monday Memo, mentor în cadrul burselor Superscrieri și susține cursuri de jurnalism și corporate writing.

Cristian Manafu

Cristian Manafu

www.manafu.ro

Mai multe detalii

Fost jurnalist format în presă de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din România şi cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activează ca trainer şi consultant în social media. Începând cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau în-house despre social media şi a derulat campanii şi proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii şi agenţii de comunicare.

Barbu Mateescu

Barbu Mateescu

Sociolog

Mai multe detalii

Speaker

Speaker

Functie, Companie

Mai multe detalii