img1

Top Social Brands

15 Mai 2015,
Hotel Howard Johnson, Bucuresti

img2

Top Social Brands

15 Mai 2015,
Hotel Howard Johnson, Bucuresti

De ce sa participi?

Vino sa afli care sunt strategiile eficiente de promovare in retelele sociale. Sa dezbatem cele mai bune campanii din ultimul an si sa afli care sunt tedintele pentru 2015.

Audienta

Evenimentul se adreseaza oamenilor de marketing si comunicare din companii, managerilor care doresc sa fie la curent cu opinia consumatorilor, specialistilor din agentii de PR si bloggerilor.

Speakeri

Cei mai influenti oameni din online si comunicare, social media manageri si directori de marketing te asteapta sa participi la o experienta de invatare completata cu sesiuni de intrebari, raspunsuri si networking.

Top Social Brands

Campionii in social media sunt cei care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului. Aflat la cea de-a saptea editie, studiul Top Social Brands realizat de catre Revista Biz prezinta brandurile cu prezenta in social media, care in 2014, au avut cele mai bune campanii si cel mai coerent mix de comunicare.

Top Social Brands 2015 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media din Romania, in intervalul februarie 2014 – februarie 2015.

METODOLOGIA

METODOLOGIA

Inscrierile in Top Social Brands au fost deschise timp de aproximativ doua luni. Brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse in mod automat in competitia din 2015.

In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri; pagina de Facebook, campanii pe Facebook; Facebook Ads; aplicatii pe Facebook; cont de Twitter; campanii pe Twitter; profil actualizat pe Wikipedia; cont Flickr; cont YouTube; cont Google+, cont Instagram; cont Pinterest, spoturi virale; site-uri de user-generated content; initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media; actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.

Pentru ca brandurile sa intre pe lista scurta de analiza, ce a fost ulterior trimisa spre monitorizare catre Zelist, votului unui grup de specialisti din agentii digitale precum si a unui grup de specialist in online si bloggeri, era necesar ca ele sa fi desfasurat in perioada analizata, in mod constant, cel putin trei din activitatile de social media de mai sus.

Top Social Brands 2014 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri dupa cum urmeaza: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat in urma voturilor exprimate de specialisti din agentii digitale, specialisti online si bloggeri – 30%; topul mentiunilor pe ZeList – 30%.

ORGANIZATOR

biz

PARTENERI

Vodafone mic site. jpg
Tassimo mic site
Bitdefender-Logo-Black Mic site
Danone Mic site
Garanti Mic site
Cola mic site
AirFrance_KLM_mic site
logo paul_negru mic

CU SPRIJINUL

ad-production-grup
update-adv-logo
selfie fun mic site
logo-zelist-monitor
Prezenta online sustinuta de
advanced ideas
© Copyright Revista Biz