Marketing Stiri

10 ani de YouTube in Romania

4 dec. 2015 2 min

10 ani de YouTube in Romania

Reading Time: 2 minute

CohnandJansen JWT a organizat evenimentul YouTube Pulse 10 ani in Romania, sub conceptul “Billion faces of YouTube”.

Evenimentul a avut loc pe data de 10 noiembrie la Sala de Opereta Ion Dacian si a reunit oameni de media, branduri si cei mai importanti vloggeri.  

Printre invitati s-au numarat: Dan Bulucea, Country Director Romania, Google; Philipp Justus, VP, DACH & CEE, Google;  Marta Lysiak, Partner Manager, CEE YouTube; Emilia Branzan, Industry Manager, Google si Florin Pravai, Agency Lead, Google; Vsauce, Content Creator;  Mikey Hash, Content Creator; Smiley, Music Producer &Content Creator; Amalia Nastase, Owner Eventures si Alexandra Iavorschi, Managing Director, StarcomMediaVest Group

Inca din stadiul de idee, evenimentul si-a propus sa iasa in evidenta in peisajul evenimentelor corporate de pe piata locala si sa prezinte oportunitatile de asociere dintre branduri si creatorii de continut. Echipa CohnandJansen JWT a pus astfel accentul pe modul in care platforma ofera oportunitatea oamenilor obisnuiti, dar si brandurilor, de a genera continut special, unic, pe orice tema isi doresc acestia.

“A fost important sa aratam multitudinea de optiuni pe care le are un marketer atunci cand isi asociaza brandul cu content-ul de pe YouTube. Trebuia sa scoatem in fata atat impactul, reach-ul acestor video-uri, cat si varietatea lor incredibila,” a declarat Monica Radulescu, Head of Digital & Strategic Planner CohnandJansen JWT.

Agentia a ales sa scoata in evidenta  sapte teme relevante pentru YouTube: cooking, fashion, make-up, travel, “stiai ca”, sketch-uri amauzante si diferite lucruri interesante pentru adolescenti si tineri. Temele au fost sustinute de vloggeri romani cunoscuti: Jamilla, Laura Musuroae, Vsauce, 10lucruri si Bianca Adam aka Tequila.

Pentru fiecare categorie, echipa CohnandJansen  JWT a creat o instalatie unica si a ales un anume spatiu din ea pentru a proiecta contentul categoriei. Astfel, instalatiile au devenit totemuri unice de “desfasurare” a continutului de pe Youtube.

“In realizarea instalatiilor am implicat o echipa de scenografi, plus tehnicieri specializati in maparea proiectilor pe forme neregulate. Totemurile in sine au fost construite ca niste obiecte artistice specifice categoriei pe care am vrut sa o aducem la viata din universul YouTube”, a precizat Iulia Niculae, Account Director CohnandJansen  JWT.

Din partea CohnandJansen  JWT au lucrat:

Andrei Cohn, Creative Director; Alex Negoescu, Deputy Creative Director; Alexandra Manoila, Copywriter; Adrian Marciu, Art Director; Iulia Niculae, Account Director; Cristian Dobre, Production Manager; Monica Radulescu, Strategic Planner; Ruxandra Savulescu, Client Service Director.

Din partea clientului echipa a fost formata din: Emilia Branzan, Industry Manager, si Madalina Stanescu, Partners Program Manager.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: