Marketing

Un nou Managing Director pentru G2 Romania

13 feb. 2013 2 min

Un nou Managing Director pentru G2 Romania

Reading Time: 2 minute

<p> Mircea Pascu este noul Managing Director al G2 Romania, functie din care va raporta lui Dan Medrea, CEO G2 in Europa Centrala si de Est.</p> <p>  </p> <p> Anterior a coordonat anterior departamente de marketing ale unor companii precum Henkel, L'Oreal si Danone, iar la G2 a ocupat functia de Client Service Director fiind direct responsabil de conturile fi British American Tobacco si Vodafone.</p> <p>  </p> <p> ”Mircea este candidatul perfect pentru acest rol. Este un lider natural care va gasi mereu o modalitate de a livra peste asteptari, de a depasi limitele, o calitate care a contribuit la succesul G2 Romania in ultimii 20 de ani. Mircea stie ce inseamna sa lucrezi pentru o corporatie, insa trateaza totul cu la fel de multa pasiune ca si cand ar fi un business propriu. Astfel, devine un factor important ce contribuie la misiunea noastra constanta de a gasi cele mai inovatoare metode si solutii in ceea ce priveste transformarea business-ului si cresterea clientilor nostri in piata”, declara Dan Medrea.</p> <p>  </p> <p> ”Sunt incantat de aceasta oportunitate si ma simt inspirat de spiritul inovativ din G2. Este o agentie in care componenta de ATL e inca foarte importanta, in timp ce se obtine leadership in alte discipline strategice cum ar fi Shopper marketing, unde agentia este renumita pentru premiile Effie castigate.</p> <p>  </p> <p> In ultimele luni, echipei de leadership a G2 Romania s-au alaturat: Mihai Fetcu (Executive Creative Director), Stefan Vasilachi (Head of Art) si Ondina Olariu (Client Service Director).</p> <p>  </p> <p> In ultimii trei ani, G2 Romania a adaugat mai mult de 35 de branduri in portofoliu. Recent, agentia a fost numita leader in gestionarea comunicarii de marketing pentru mai multe actiuni multimarket ale brandurilor din Europa. </p> <p>  </p> <p> <a href=”http://www.g2.com „>G2 EMEA</a> este o agentie globala de activare de brand. Reteaua G2 opereaza in 40 de birouri din 28 de tari, iar portofoliul de clienti include Adobe, Aetna, Campbell Soup Company, The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Heineken, Kraft, Procter & Gamble si Pfizer. G2 e o agentie parte a grupului WPP.</p> <p>  </p> <p> Echipa G2 Romania numara peste 140 de specialisti in shopper marketing, digital, CRM, promotii, branding, evenimente, activari HoReCa. Printre conturile aflate in portofoliul agentiei se numara British American Tobacco, Procter&Gamble, Vodafone, ASIROM, Opel, Ivatherm, GlakoSmithKline, ABSOLUT Vodka,  Avon, Titan Loulis, Pfizer, Emirates, New Yorker.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: