10 ani de YouTube in Romania

10 ani de YouTube in Romania

CohnandJansen JWT a organizat evenimentul YouTube Pulse 10 ani in Romania, sub conceptul “Billion faces of YouTube”. Evenimentul a avut loc pe data de 10 noiembrie la Sala de Opereta Ion Dacian si a reunit oameni de media, branduri si cei mai importanti vloggeri.   Printre invitati s-au numarat: Dan Bulucea, Country Director Romania, Google; Philipp Justus, VP, DACH &

Campanie de imagine pentru Business Review

Campanie de imagine pentru Business Review

CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review. In spatele tuturor informatiilor contradictorii despre Romania exista si o explicatie logica. Rolul Business Review este acela de a-i ajuta pe toti oamenii de business atat de aici, cat si din strainatate, sa inteleaga Romania. Pornind de la acest context, echipa CohnandJansen JWT a construit o campanie in jurul

Sustinere pentru Special Olympics

Sustinere pentru Special Olympics

CohnandJansen JWT si Atelieru.ro semneaza noua campanie de imagine pentru Special Olympics Romania. Campania, aflata in derulare in perioada 15 iulie – 4 august, incurajeaza sportivii consacrati sa fie alaturi de sportivii Special Olympics Romania, cu ocazia participarii acestora la Jocurile Mondiale de Vara Special Olympics de la Los Angeles. Mai exact, prin aceasta campanie, sportivilor profesionisti li se propune

Din culisele unei campanii premiate

Din culisele unei campanii premiate

Pentru ca dincolo de premii si prestigiul aferent, festivalurile ar trebui sa fie si experiente de invatare, am ales un studiu de caz – campania brandului Aqua Carpatica “Testul Puritatii”, castigatoare la Effie anul acesta pentru a-i decripta mecanismele si a vedea cum acesteea au functionat si mai ales cu ce rezultate. Aqua Carpatica a castigat Grand Effie, Gold Effie

CohnandJansen JWT a preluat integral contul BCR

CohnandJansen JWT a preluat integral contul BCR

Din martie 2015, serviciile de creatie publicitara pentru BCR sunt furnizate de CohnandJansen JWT. Astfel, agentia de publicitate ce detinea contul pe BTL se ocupa acum si de toate declinarile brandului BCR.   Conform  unui studiu realizat in 2014 de Sensor Austria, perceptia pozitiva asupra brandului BCR este in crestere, atat in randul tinerilor, cat si al populatiei mature. Prin

Gamification, la raport

Gamification, la raport

Jacobs 3in1 si CohnandJansen JWT au lansat o noua campanie, ce are drept concept central relaxarea prin gamification, o premiera in istoria brandului de cafea. Am discutat cu actorii principali implicati in dezvoltarea acestei campanii despre mecanismele proiectului si strategia adaptata acestui tip de comunicare de brand. Piesa centrala a noii campanii Jacobs 3in1 este un joc online – “Angajam

Ne dorim branduri care sa se ridice peste categoria de care apartin

Ne dorim branduri care sa se ridice peste categoria de care apartin

<p> Au inceput in 2002, ca un shop de creatie. In timp, le-a crescut numarul de proiecte si au castigat clienti. Din 2012 au devenit CohnandJansen JWT. Zilele acestea, la aniversarea de zece ani a agentiei am stat de vorba cu Alina Tudose,  Managing Director Managing Director&Head of Strategy. Ce au invatat in toti acesti ani, cu ce se mandresc