Tech Antreprenori Digital

10 avantaje ale unei platforme de tip marketplace pentru un retailer

26 ian. 2021 2 min

10 avantaje ale unei platforme de tip marketplace pentru un retailer

Reading Time: 2 minute

Consumatorul și-a mutat online o mare parte din achiziții, astfel că pentru majoritatea retailerilor un magazin online a devenit o necesitate nu doar pentru creșterea businessului, ci chiar pentru supraviețuire.

Emag Marketplace

Dar un magazin online atrage costuri, cunoștințe și eforturi care nu sunt la îndemâna tuturor companiilor. Există, însă, o soluție prin care un retailer poate avea instant acces la clienți printr-un magazin online.

Platformele de tip marketplace adună într-un magazin online deja existent ofertele mai multor companii care doresc să-și vândă produsele către clienții care preferă achizițiile pe internet.

Iar platforma eMAG Marketplace oferă practic retailerilor propriul magazin virtual în cadrul celui mai mare magazin online din România.

10 avantaje pe care le are un retailer care face parte din eMAG Marketplace

  1. Înscrierea în Marketplace este gratuită, la fel și listarea produselor, gestionarea produselor și procesarea comenzilor realizându-se printr-un dashboard intuitiv.
  2. Nu ai nevoie de cunoștințe tehnice, ci de un laptop conectat la internet, carte de identitate și de actele firmei pe care le încarcă în formularul de înscriere eMAG Marketplace, pentru un proces de aprobare rapid și fără riscuri.
  3. Obții vizibilitate crescută și potențial accentuat de creștere a afacerii, datorită unui trafic zilnic de peste 500.000 de vizitatori unici
  4. Ai la dispoziție instrumente de monitorizare și analiză în timp real a evoluției afacerii lor, precum și recomandări personalizate, alerte și mesaje care îi notifică în cazul în care este nevoie de o acțiune în cont.
  5. Dacă ești antreprenor la început de drum, ai acces în programul Deschide România, special gândit pentru micii producători români, întreprinderi sociale sau chiar ONG-uri, prin intermediul căruia beneficiezi de comisioane mai mici.
  6. Poți să-ți promovezi produsele prin intermediul canalelor de marketing online și offline pe care le folosește eMAG.
  7. Ai suport logistic integrat, prin Fulfilment by eMAG, care oferă acces la depozitele eMAG, având la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. În acest serviciu, eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care.
  8. Produsele pot fi achitate ramburs, prin Ordin de plată, eCredit sau card online, fără a fi nevoie ca sellerul să aibă implementat un POS
  9. Poți livra comenzile în lockerele easybox în cel mai scurt timp la clienți, metodă de livrare care oferă clientului aceeași trasabilitate pe statusul livrării ca opțiunea de livrare prin curier.
  10. Dacă ai deja un magazin online deschis, poți sincroniza magazinul propriu cu platforma Marketplace prin intermediul API, automatizând astfel fluxurile de produse și comenzi.

Photo 198636751 © Siri Wannapat | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: