Categories: Marketing

Continut, conexiuni si creativitate

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Raluca Mihalachioiu / Foto: Vali Mirea

Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public Advisors

Varsta: 31 de ani

Experienta in industria de comunicare: 12 ani

Studii: Scoala IAA, modulul pentru Manageri de Top in industriile creative; master de Publicitate si Reclama – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA; Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA; Facultatea de Stiinte Politice.

Provocarea: In contextul actual, cea mai mare provocare a industriei este sa demonstreze relevanta PR-ului in rezultatele de business. In relatia cu clientii, provocarea agentiilor este sa demonstreze valoarea unor servicii de calitate in fata unei piete dominate de multe ori de alegeri bazate pe criteriul “pretul cel mai mic”.

Transformarea: Cea mai importata schimbare este determinata de transformarile prin care trece industria mass-media: disparitia unui numar extrem de mare de titluri din print, aparitia blogurilor si cresterea influentei mediului online.

De ce are nevoie un om de PR? Trebuie sa-i aiba sub control pe cei 3 C: “continut”, “conexiuni” si “creativitate”.

Simona Dan / Foto: Vali Mirea

Simona Dan, Managing Partner, The Public Advisors

Varsta: 39 de ani

Experienta in industria de comunicare: 22 de ani

Studii: Berlin School of Creative Leadership; Chartered Institute of Public Relations (Londra); Master de Relatii Publice – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA; Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii; Universitatea Bucuresti

Raluca Mihalachioiu si Simona Dan conduc si detin The Public Advisors, agentie infiintata in urma cu sapte ani si specializata in servicii de strategie de comunicare, relatii publice, corporate PR, healthcare PR, luxury PR, technology PR, crisis management, social media si management de evenimente. In 2012, The Public Advisors a anuntat afilierea departamentului sau de Health & Beauty PR la reteaua globala a Tudor Reilly – Londra, o agentie specializata in comunicarea produselor si serviciilor din industria medicala cu o retea globala de agentii afiliate in tari precum: Statele Unite ale Americii, Canada, Brazilia, Argentina, Marea Britanie, Polonia si Ungaria.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

49 de minute ago

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale susține extinderea integrării pe piața muncii a persoanelor vulnerabile în parteneriat cu Asociația Ateliere Fără Frontiere

În România există aproximativ 2 milioane de persoane apte de muncă care sunt excluse de pe piața muncii, iar în…

58 de minute ago

AIESEC în România organizează World’s Largest Lesson pe 15 mai

AIESEC în România invită studenții să fie facilitatori la „Cea mai Mare Lecție a Lumii” (World's Largest Lesson), pe 15…

o oră ago

Massimo Dutti dezvăluie noul concept de magazin din Băneasa Shopping City

Brandul Massimo Dutti prezintă un exercițiu de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluit în magazinul redeschis recent în…

10 ore ago

Gala Premiilor Gopo îl va avea amfitrion pe Teo

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție în sala…

13 ore ago

Romanian Design Week: 9 expoziții internaționale în cadrul formatului RDW Design Flags

RDW Design Flags revine anul acesta în programul festivalului Romanian Design Week, aducând în fața publicului o serie de expoziții,…

13 ore ago