150 de companii sunt Unofficial Partners la Electric Castle

La doar doua saptamani de la lansarea campaniei, 150 de companii s-au inscris ca Unofficial Partners ai Electric Castle si vor acorda liber in lunea de dupa festival. Mai multe personalitati media si bloggeri au impartasit motivul pentru care cred ca #electricmonday trebuie sa fie zi libera, intr-un video de sustinere a campaniei.

Electric Castle a lansat campania Unofficial Partners in sprijinul fanilor “electrici”, pentru a convinge managerii sa ofere liber in lunea de dupa Electric Castle angajatilor care participa la eveniment astfel incat sa se bucure de o experienta completa de festival si sa ajunga fericiti la birou. Pana acum, 150 de companii din intreaga tara au raspuns invitatiei organizatorilor.

„Raspunsurile pozitive primite de la companii intr-un numar atat de mare si un timp atat de scurt ne-au demonstrat ca avem companii cool si manageri deschisi, care inteleg ca satisfactia oamenilor din echipa poate fi sustinuta si cu alte beneficii decat cele clasice.”, a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.

Actiunea “electrica” s-a bucurat de sprijinul unor personalitati media si bloggeri, care s-au alaturat campaniei si au impartasit propriile motive pentru care #electricmonday trebuie sa fie zi libera, in video-ul de sustinere al Unofficial Partners.

Companiile care ofera liber in lunea electrica (#electricmonday), devin parteneri “neoficiali” ai festivalului si se bucura de expunere pe site-ul dedicat campaniei. Totodata, acestea pot oferi angajatilor posibilitatea de a achizitiona abonamente la Electric Castle cu pret special. Pentru a se inscrie in campanie, companiile trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.unofficialpartners.com pana pe 8 iulie.