MarComm

Gala Effie 2022: Care au fost campaniile premiate la această ediție

Reading Time: 2 minute

18 agenții au fost premiate la ediția a XIX-a a Galei Effie 2022. În total, au fost acordate 1 Grand Effie, 9 Gold Effie, 19 Silver Effie și 30 Bronze Effie. Grand Effie a mers către campania “Book a Vax”, semnată de House of Arrows  și dezvoltată pentru Editura Curtea Veche.

Agențiile și companiile câștigătoare de anul acesta sunt: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB România, Graffiti PR, House of Arrows, Headvertising, Jam Session Agency, LEO BURNETT, Minio Studio, Mercury 360, Media Investment, McCann Worldgroup România, Pastel Age, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB, The Mainstage Agency, Tribal Worldwide.

Top 3 agenții care au obtinut cel mai mare punctaj din competiție sunt Publicis România, Leo Burnett România și Jam Session Agency.

Top 3 clienți îi prezintă pe primele poziții pe Procter & Gamble, HCL Online Advertising si, la egalitate de puncte Carrefour România împreună cu Editura Curtea Veche.

Top 3 Branduri aduce Tazz pe prima poziție, urmat de Editura Curtea Veche și la egalitate de puncte Carrefour România și Ferrero România.

Conform Romanian Effie Rankings, calculat în baza sistemului internațional Effie Index, Clientul Anului este Procter & Gamble,  Brandul Anului este Tazz, iar Agenția Anului Publicis România.

Grand Effie a fost acordat lucrării „Book a Vax”, semnată de House of Arrrows pentrur Editura Curtea Veche.

Gala de Premiere Effie 2022 s-a desfășurat live la Palatul Bragadiru și a fost moderată de Cosmin Stan, news anchor ProTV.  

Comitetul de Organizare a fost format din: Ruxandra Rau – Director Brand & Communication Strategy Telekom România, Bianca Mănescu – Head of Strategy Kubis Interactive,  Irina Pencea – Managing Partner & Co-Founder Jam Session Agency, Adrian Țuluca – Managing Director Propaganda, Bogdan Nițu – General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER, Corina Bratu – Planning Director Leo Burnett România, Diana Crâșmariu – General Manager Cohn&Jansen Creative Network, Mihai Trandafir – Managing Director UM România, Cătălin Albu – Client Service Director Publicis România, Nicolae Cătălin Cârstea – Senior Brand Manager Flavoured Non Alcoholic Ursus Breweries, Ileana Cociaș – Senior Marketing Director P&G SEE, Roxana Mătășel – Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Simona Panait – Marketing & Online Director Samsung Electronics Romania and Bulgaria, Mircea Stăiculescu – Co-founder Headvertising și Wenka Booij – Head of Brand and Marketing ING Bank România.

Lista detaliată a câștigătorilor Romanian Effie Awards 2022 poate fi accesată pe site-ul www.effie.ro.

Romanian Effie Awards 2022 este un proiect organizat de IAA România și UAPR, prezentat de Kaufland, Coca-Cola, Tik Tok, George. Primul banking inteligent, și susținut de  FruFru, Urban Monkey și Kozel.

Parteneri strategici: Deloitte și Nielsen

Creative Partner: Leo Burnett România

Cu participarea: The Institute

Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, Smark, Pagina de Media si Cariere.ro, The Institute

Partener de monitorizare: MediaTrust România

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

25 de minute ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

o oră ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

2 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

2 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

2 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

2 ore ago