Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi cu un cadou special cu ocazia sărbătorilor pascale.
Atât românii din țară, cât și cei din străinătate care își petrec sărbătorile departe de casă pot trimite celor dragi un pachet cu bunătăți. Inițiativa își propune să creeze o formă de conectare personală dincolo de granițele fizice și să întărească legăturile cu cei apropiați în prag de sărbători.
Lansată weekendul trecut în prezența a mii de spectatori prezenți la concertul Andrei din Stuttgart, campania este valabilă în perioada 6 aprilie – 8 mai și le oferă acces tuturor utilizatorilor cu cont activ în aplicația Bringo la o selecție exclusivă de produse din portofoliul retailerului francez. „Pachetul cu Dor” propune un pairing inedit de vin și brânză românești din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânză Românească, acompaniate de un cozonac din gama proprie Carrefour, Drag de România. În funcție de sortimentele disponibile în aplicație, românii pot selecta produsele preferate din secțiunea dedicată pentru a crea un pachet cadou personalizat, pe gustul destinatarului.
„Ideea campaniei a pornit de la o nevoie pe care, an de an, o remarcăm în rândul consumatorilor – dorul de casă cu care se confruntă românii din țară și din străinătate în perioada sărbătorilor. Pentru că dorul se alină cu gesturi mici și pentru că suntem mereu atenți la dorințele clienților noștri, am creat alături de Bringo o soluție simplă și rapidă prin care românii pot transmite cuiva drag un gând bun de la distanță. Astfel, «Pachetul cu Dor» devine o punte de legătură emoțională între oameni. Ne dorim ca, prin această campanie, să-i ajutăm pe români să ducă acasă măcar o parte din bucuria și gustul sărbătorilor petrecute împreună.”
Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România
Cei care vor să trimită un pachet trebuie să parcurgă câțiva pași simpli:
În cazul în care un produs din cele selectate nu mai există pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un produs similar. Campania este disponibilă în orașele în care este prezent Bringo cu magazinele Carrefour hipermarket.
„Prin Bringo, am încercat întotdeauna să venim în ajutorul clienților noștri și să le dăm înapoi o resursă foarte prețioasă – timpul. Cea mai mare bucurie a clienților este timpul petrecut cu cei dragi, familie, prieteni, hobby-uri, însă când familia este departe, orice fel de conexiune te aduce mai aproape de cei dragi. «Pachetul cu Dor» nu este doar un cadou, ci este o modalitate de a transmite căldură și bucurie, iar pentru noi, este o onoare să facilităm această conexiune emoțională între oameni în timpul sărbătorilor.”
Florina Dobre, CEO Bringo România
Campania Pachetul cu Dor a debutat pe 6 aprilie, la Stuttgart, Germania, cu ocazia turneului artistic Tradițional 2, desfășurat de Andra pentru românii plecați în străinătate, unde Carrefour a fost partener.
„Mă emoționează foarte tare când mă întâlnesc cu românii plecați în străinătate și mă conectez cu poveștile lor. Îmi doresc ca spectacolele mele să unească români din toate colțurile lumii, să ne aducă împreună pentru a ne bucura de muzica ce ne atinge sufletele. Le mulțumesc celor de la Carrefour și Bringo pentru prezența la concertul din Stuttgart cu o inițiativă prin care sperăm să mai fi alinat, măcar puțin, dorul de acasă al celor prezenți. Abia aștept să venim cu și mai multe surprize pe viitor”, a spus Andra, Brand Ambassador Carrefour România.
În urma lansării, pachetele cu dor au ajuns la rudele și prietenii românilor prezenți la eveniment prin intermediul livratorilor Bringo.
Pentru un Paște în stil tradițional, Carrefour continuă promovarea produselor românești în colaborare cu Bringo, prima platformă românească de personal shopping. Astfel, „Pachetul cu Dor” conține exclusiv produse românești din programele și mărcile proprii ale retailerului:
Carrefour România le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și este în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Birra Moretti aduce un strop de savoare mediteraneană pe piața berii din România prin lansarea unui nou sortiment - Birra…
Early Game Ventures (EVG) a lansat oficial cel de-al doilea fond de investiții, în valoarea totală de 60 de milioane…
Doar o treime din contribuabilii români (29,93%) care ar fi putut să asigure finanțarea unor cauze sociale și-au exercitat acest…
În urma succesului remarcabil înregistrat în cadrul primei ediții, Apa Nova București, o companie Veolia, își reafirmă angajamentul pentru educația…
World Class, cea mai mare rețea de health & fitness din România, continuă să-și extindă prezența în nordul Bucureștiului, concentrându-se…
Diana Mihai se alătură echipei ING Bank România în rolul de director de Marketing, Comunicare și Brand Experience începând cu…