Stiri

24pay ajunge și în Oradea. Plata călătoriilor pentru transportul public prin aplicație, în 19 orașe

Reading Time: 2 minute

24pay, aplicația pentru transport în comun cu cea mai mare extindere la nivel național, devine disponibilă de la 1 februarie 2023 și în orașul Oradea și ajunge astfel la o acoperire de 19 orașe din România.


24pay, soluție de plată digitală, dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România, a încheiat un parteneriat cu compania Oradea Transport Local S.A. pentru ca locuitorii din orașul Oradea și din împrejurimi să se poată bucura de o metodă modernă de plată a titlurilor de călătorie, profitând de beneficiile aplicației.

Astfel, călătorii pot acum să achiziționeze bilete și abonamente pentru transportul în comun de pe telefonul mobil, prin simpla accesare a secţiunii „Transport public”, iar plata se face simplu și rapid, cu cardul bancar direct din aplicație.

De asemenea, toți utilizatorii 24pay se bucură și de alte servicii disponibile în aplicaţie, precum plata facturilor, reîncărcarea electronică, achiziția voucherelor electronice etc.


„Ne bucurăm să începem anul cu un nou parteneriat pentru aplicația 24pay, care își continuă expansiunea și în 2023 și devine disponibilă pentru locuitorii orașului Oradea. După ce am lansat serviciul de Plăți Facturi în aplicație și am ajuns la o acoperire de 18 orașe la nivel național în 2022, ne continuăm și în 2023 misiunea de a contribui la digitalizarea plăților în România. Avem planuri pentru dezvoltarea aplicației 24pay și integrarea unor noi funcționalități, care vor genera beneficii pentru utilizatori.” – Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services


Aplicația 24pay a fost lansată în 2018 și numără acum peste 1.000.000 de descărcări din magazinele online de aplicații. Prin intermediul acesteia, utilizatorii mijloacelor de transport în comun pot achiziționa rapid și sigur titluri de călătorie, fără a mai pierde timp prețios la casele de bilete. Biletele și abonamentele pot fi plătite cu ajutorul cardului bancar salvat în aplicație, iar utilizatorii aplicației descoperă și celelalte opțiuni, precum serviciul plăți facturi, achiziția voucherelor electronice sau activarea notificărilor în aplicație la expirarea abonamentului. Plățile pentru achiziționarea biletelor sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.


Aplicația este disponibilă în 19 localități, printre care se numără și București, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov sau Sibiu.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

14 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

15 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

15 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

15 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

15 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

15 ore ago