25 de ani cu zâmBT și reduceri la credite

Banca Transilvania aniversează 25 de ani și vine cu o super ofertă la credite, cu discount de 25% la creditele de nevoi personale și imobiliare.

“Împlinim 25 de ani și ne simțim la fel de entuziaști ca în prima zi. E o zi cu multe zâmBT. Hai și tu să te bucuri alături de noi și de data asta Ziua noastră vine cu reduceri de 25% la creditele de nevoi peronale și imobiliare pentru că, vorba aceea, nu faci în fiecare zi 25 de ani. Dar și când îi faci, e bine să faci cinste!”, este mesajul băncii.

Banca Transilvania (BT) este cel mai mare grup financiar din România, cu peste 31.000 de acţionari. Cum a reușit? Cu antreprenoriatul în ADN, prin muncă, entuziasm şi investiţii în oameni, tehnologie şi infrastructură, în acest timp BT a crescut, de la o echipă de 13 persoane la un grup financiar cu peste 10.000 de angajaţi în 500 de unităţi, în peste 180 de localităţi din trei ţări. De la primul client la peste 3 milioane de clienţi, dintre care 700.000 sunt creditaţi. De la prima operaţiune la peste 2 milioane de operaţiuni care au loc zilnic prin intermediul băncii. De la primul client antreprenor, la crearea celui mai mare ecosistem de susţinere a IMM-urilor din România. Iar în momente de răscruce, banca s-a reinventat, s-a adaptat şi a mers mai departe.

La sfârșitul anului trecut, BT a finalizat fuziunea cu Bancpost, un pas important în evoluția băncii, în care achizițiile Bancpost, Victoriabank şi Volksbank România au avut un loc aparte. 2009 este un alt reper în istoria Băncii Transilvania pentru că modelul de business a fost adaptat contextului economic de atunci. Prima reinventare BT a avut loc în anul 2001, odată cu începerea extinderii la nivel național a rețelei de unități.

“Avem curajul, experiența şi resursele necesare pentru noi reinventări ale băncii noastre, dacă provocările economice o vor cere sau, pe de altă parte, dacă vor apărea oportunități pe piață”, era mesajul băncii la început de an.

Istoria BT a început în Cluj-Napoca, în 1994, la inițiativa unor oameni de afaceri din Cluj. Ideea a fost aceea de a crea o bancă locală, un brand de Cluj. Spiritul antreprenorial al fondatorilor a determinat consolidarea poziției Băncii Transilvania, într-o primă etapă în Cluj și, ulterior, la nivel regional și național. Banca și-a orientat la început activitatea spre sectorul IMM și, datorită cererii pieței, în scurt timp aceasta a început să se dedice și domeniului retail.   

În anul 1997, Banca Transilvania a devenit prima instituție bancară din România, care a fost cotată la Bursa de  Valori București.