Companii Stiri

25 de ani de creștere

3 apr. 2017 3 min

25 de ani de creștere

Reading Time: 3 minute

dedeman logo nou 1Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, împlinește anul acesta 25 de ani de existență, aniversare ce este marcată și de adoptarea unei noi identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul anului.

Noul logo Dedeman “25 de ani construiți împreună” este prezent pe majoritatea materialelor de comunicare, internă și externă (panouri stradale și spoturi TV, revista, site-ul și aplicația Dedeman pentru mobil etc.) dar și pe tricourile angajaților din magazine.

De-a lungul celor 25 de ani Dedeman a dezvoltat și a pus la dispoziția clienților săi un mix pentru succesul tuturor planurilor de construcție, amenajare sau renovare: o gamă variată de produse, servicii auxiliare, consiliere gratuită, soluții de finanțare, un ambient plăcut pentru cumpărături și, mai recent, posibilitatea achizițiilor online, de pe desktop sau dispozitive mobile, arată compania, într-un comunicat de presă.

“25 de ani înseamnă și mult dar și puțin. Dacă ar fi să ne comparăm cu mari concerne germane sau americane suntem încă adolescenți. Dar în contextul istoriei noastre avem o vârstă respectabilă; sunt puține lucruri care dăinuie un sfert de secol în viața unui om”, spune Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.

“Pentru atingerea acestei pietre de hotar, acești 25 de ani, le mulțumim în primul rând clienților noștri exigenți, care ne-au ales pentru planurile lor, colegilor onești, muncitori și dedicați, furnizorilor și colaboratorilor dar și concurenților noștri, care ne-au determinat și ne-au mobilizat să găsim soluții astfel încât să fim cel puțin egalii lor. Grație tuturor aniversăm acum 25 de ani construiți împreună”, a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.

25 de ani în cifre

Reprezentanții Dedeman marchează, cu ocazia aniversării, câteva dintre momentele importante ale evoluției Dedeman:

– de la 12.000 de produse prezente pe rafturile magazinelor în 2001 gama de produse s-a extins până la peste 45.000 de repere în prezent

– în 2003 se deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni, la Suceava, de 3300 mp.; în prezent acesta a fost relocat și are o suprafață de peste 13.700 mp.

– în 2009 rebranding-ul realizat de Brandient, care a creat “cățelul cu cască”, a câștigat premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincție a concursului ReBrand100 din Statele Unite

– în 2010 Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri

– 2011 a fost anul în care numărul de angajați a depășit 5000; în prezent numărul acestora depășește 9400

– Campania de comunicare din anul 2010 – “Fă o schimbare în viața ta!” realizată de agenția McCann Erickson a câștigat trofeul de aur la categoria Bricolaj și trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011

– în 2012 Dedeman a devenit lider în bricolaj și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent rețeaua națională este compusă din 45 de magazine

– în 2013 a fost lansat magazinul online urmat în 2014 de aplicația pentru mobil; în prezent aceasta din urmă oferă la rândul ei posibilitatea achizițiilor online

– la începutul lui 2016 Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia.

– în 2016 cifra de afaceri a companiei a depășit 1 miliard de euro.

De-a lungul timpului Dedeman s-a implicat și în numeroase cauze sociale și de protecția mediului prin sponsorizări și parteneriate și a susținut în mod consecvent dezvoltarea sportului românesc prin amenajarea de terenuri de sport, sprijinirea organizării de competiții și sponsorizări și parteneriate, precum cele cu Simona Halep și Comitetul Olimpic și Sportiv Român.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: