Stiri Marketing

PepsiCo aduce în România celebrul brand Cheetos

17 ian. 2022 < 1 min

PepsiCo aduce în România celebrul brand Cheetos

Reading Time: < 1 minut

PepsiCo anunță includerea în portofoliul de snacks-uri din România a brandul emblematic Cheetos. Brandul de pufuleți din porumb, fără conservanți adăugați, copți la cuptor, este prezent în peste 40 de țări din lume.

Pentru consumatorii din România, PepsiCo aduce trei sortimente de Cheetos, toate având la bază aroma de cașcaval: Cașcaval, Cașcaval & Ketchup și Cașcaval & Bacon.

„Suntem încântați să aducem în atenția consumatorilor un brand renumit cum este Cheetos. În ultima perioadă, piața gustărilor sărate a înregistrat o creștere importantă, oferindu-ne ocazia să contribuim la momentele de relaxare cu noi produse pentru toate gusturile. Prin această decizie, dorim să ne consolidăm poziția în segment și, în același timp, să oferim un produs gustos din porumb, fără conservanți adăugați și copt la cuptor, potrivit pentru momentele distractive petrecute în familie sau cu prietenii.”

Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo

Pufuleții Cheetos sunt disponibili în magazine în cinci variante de ambalaj (de la 30 de grame la 80 de grame). Brandul va beneficia de o campanie amplă de comunicare (TV, digital, in-store) care îl va avea în centru pe simpaticul ghepard Chester, personajul emblematic al brandului.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: