fbpx
Marketing

258 de proiecte inscrise la Romanian PR Award 2013

15/10/2013

author:

258 de proiecte inscrise la Romanian PR Award 2013

<p> La cea de-a XI-a editie a competitiei <a href=”http://www.praward.ro”>Romanian PR Award </a>au fost inscrise 258 de proiecte in cele 28 de categorii de concurs. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei Romanian PR Award, ce va avea loc pe 21 noiembrie, la Palatul Parlamentului.</p> <p> Categoriile de concurs sunt: comunicare corporatista, PR pentru marketing, comunicare de criza, digital PR si social media, comunicare interna, CSR, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiara, organizatii non-guvernamentale, comunicare in domeniul public, comunicarea produselor si serviciilor financiare, comunicarea produselor si serviciilor medicale, Tech PR, Buget -/Creativitate +, Cultura/Arta/Fashion/Sport, PR Inhouse-Team of the Year, Small Consultancy of the Year, Website/Intranet/Blog/Pagina facebook, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presa, publicatii externe, sponsorship, productii video si Junior PR Award.</p> <p>  </p> <p> Categoriile care au captat cel mai mult interesul aplicantilor sunt Digital PR & Social Media, PR pentru Marketing, Media Relations, Evenimente, Comunicare Corporatista, CSR, Comunicare Interna, acestea cumuland cele mai multe proiecte: 24, 22, 20, 19, 18, 15 si respectiv 14.</p> <p>  </p> <p> Printre agentiile participante se numara: The Practice, McCann PR, GolinHarris Bucuresti, Rogalski & Damaschin PR, GMP PR, Graffiti PR, Saatchi & Saatchi PR, Bortun Olteanu, People Public Relationships Agency, Prais Corporate Communication, Point Public Affairs, Chapter 4, Pi2 PR, Oxygen PR, OMA Vision, Action Global Communication, V+O Communication, Image PR, SmartPoint, MakeSense PR, Media Pozitiv, ConanPR, Medical PR Agency si Webstyler. Acestea vor intra in cursa pentru distinctia Agentia Anului.</p> <p>  </p> <p> Procesul de jurizare se desfasoara in perioada 15 octombrie – 10 noiembrie pe baza criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea, creativitatea si inovatia.</p> <p>  </p> <p> Jurizarea competitiei reuneste competente din 11 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Procter & Gamble, Royal Philips Electronics, Vodafone, Siemens AG, Electrolux, JTI, Raiffeisen Bank, URSUS Breweries, Rompetrol, BCR, Mercedes-Benz, BNR, Bancpost, Henkel, Petrom, Coca-Cola Hellenic, KFC, Provident Financial, reprezentanti ai agentiilor globale Edelman, GolinHarris, Ketchum, Weber Shandwick, MSLGroup, Gagen MacDonald, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Action Global Communications, Grayling, TMA Communications, executivi ai agentiilor locale de PR – Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, McCann PR, THE PRACTICE, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, PRAIS Corporate Communications, GMP PR, Brandient, Storience, V+O Communication, precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Public Relations Consultants Association – PRCA, AMEC, United Nations), Forum for International Communications si United Nations Development Programme.</p> <p>  </p> <p> Forum for International Communications organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award.  In martie 2006, Forum a initiat programul CSR Romania, program afiliat la reteaua europeana CSR Europe. In aprilie 2009, fundatia a lansat portalul de resurse PR Romania.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE