Marketing Stiri

Clotier, in stil Storience

20 oct. 2014 2 min

Clotier, in stil Storience

Reading Time: 2 minute

Agentia de branding Storience a creat brandul si designul web magazinul online de moda Clotier.

Pozitionat drept “consilier in probleme de sifonier”, magazinul are propria echipa de consilieri vestimentari. Acestia aleg cu grija produsele de pe site si creeaza tinute pentru a usura procesul de decizie a cumparatorilor. Alaturi de ei lucreaza si o echipa editoriala. Ambele echipe sunt coordonate de Ovidiu Buta, cunoscut stilist si jurnalist de moda.

“Nesiguranta consumatorilor in a potrivi hainele intre ele si cu propria persoana am regasit-o la majoritatea intervievatilor, indiferent de veniturile sau gradul lor de educatie”, spune Adriana Liute, Managing Partner la Storience. “De aici a plecat ideea de a-i da magazinului Clotier rolul de consilier in probleme de sifonier”.

Dupa analiza calitativa, Storience a formulat definitia brandului si strategia de lansare, a creat numele, identitatea vizuala, designul magazinului online si a realizat programarea front-end a acestuia.

“Clotier este un nume inventat pornind de la englezescul clothier – cel care creeaza sau vinde haine. In forma actuala, numele suna frantuzesc, comunica eleganta si te duce cu gandul in directia potrivita: catre sifonier”, spune Adriana Liute.

“Identitatea vizuala a fost dezvoltata pornind de la un simbol al frumusetii si elegantei naturale – paunul – de la care am preluat motul. Nu doar pentru ca e foarte expresiv si individualizator, dar si pentru ca sugereaza, subtil, ca noul magazin e mai cu mot”.

“Colaborarea cu Storience a fost usoara si stimulanta. S-au nascut idei frumoase. Suntem foarte incantati de numele si de identitatea magazinului, si incercam in fiecare zi sa ne ridicam la nivelul de ‘a fi mai cu mot’”, spune Cristina Ianovici, Project Manger Clotier.

Clotier.ro este unul dintre putinele magazine de moda din Romania cu toate produsele pe stoc, ceea ce inseamna ca utilizatorii lui beneficiaza de o livrare foarte rapida a comenzilor. Magazinul are atat produse sub brand propriu, create in colaborare cu furnizori autohtoni, cat si branduri nou-aduse in Romania. La patru luni de la lansare, Clotier a oferit consiliere vestimentara individuala pentru 450 de clienti si a publicat peste 100 de articole in revista proprie. Pagina de Facebook Clotier are peste 28.000 de fani.

Echipa proiectului:

Analiza, strategie, naming, copywriting: Adriana Liute, Stefan Liute, Sabina Fratila, Daniela Deculescu

Design de identitate: Ovidiu Sebastian Pop

Design web: Alexandru Gugurel

Programare: Stefan Gugurel, Iulia Corniciuc

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: