Pornind de la un studiu derulat la nivel european, de către asociațiile membre EACA, UAPR a derulat în perioada 15 mai-11 iunie, studiul Working in times of Corona, cu scopul de a înțelege cum se raportează oamenii din industrie la noua stare de lucruri, care le sunt dorințele, interesele, temerile și, de ce nu, așteptările de la angajatori.
Peste 600 de angajați din industria de publicitate au spus cum au decurs munca în pandemie și cum văd reîntoarcerea la birou:
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…