7 din 10 clienți aplică pentru credite de nevoi personale, doar online
Reading Time: 4 minute71% dintre clienții ING care solicită un credit de nevoi personale aplică 100% online, direct de pe telefonul mobil, din aplicația Home’Bank. Aproape o treime dintre aceștia accesează creditul în afara orelor de program ale office-urilor ING (9:00-18:00), inclusiv după miezul nopții. În plus, 20% preferă să aplice în weekend.
Pentru acordarea creditului de nevoi personale, nu sunt necesare documente de venit sau drumuri la bancă. În cazul în care clientul alege să inițieze și să finalizeze procesul digital într-o singură sesiune, durata medie observată este de aproximativ 8 minute.
Clienții pot accesa între 2.000 lei și 200.000 de lei, pe o durată de până la 5 ani, iar banii intră în cont pe loc.
ING a lansat un nou proces digital pentru creditul de nevoi personale în Home’Bank
Noul flux de acordare pentru ING Personal a fost refăcut complet pentru a oferi utilizatorilor un parcurs și mai simplu și intuitiv. Astfel, clienții care intenționează să își deschidă un credit de nevoi personale pot opta pentru un credit simplu sau cu refinanțare, au acces la o asigurare de credit integrată, la interogare ANAF (Agenția Națională de Administrare Fiscală) optimizată pentru rapiditate, cât și la informații clare și un design prietenos.
Noul proces permite refinanțarea pentru următoarele credite de la ING: cele de nevoi personale, cardurile de credit și descoperitul de cont.
În momentele cheie ale procesului care ar putea genera întrebari, utilizatorii primesc informații explicative în ecrane, pentru claritate și transparență.
„Noul proces pentru acordarea ING Personal a fost conceput pentru a fi mai intuitiv ca niciodată, aducând mai aproape rolul consultantului financiar în mediul digital. Ne-am dorit să transformăm o conversație cu un consultant într-o experiență digitală clară, simplă și coerentă, astfel încât clienții noștri să simtă că sunt ghidați cu încredere la fiecare pas.
Un aspect esențial este că întregul proces se întâmplă în ritmul fiecărui client. Aceștia pot analiza, se pot răzgândi, pot întrerupe procesul și pot reveni asupra lui oricând, pentru că progresul este salvat automat până în punctul în care au ajuns. Încurajăm clienții să nu se grăbească, pentru că tot procesul a fost construit pentru ca ei să se poată gândi și reveni când au luat cea mai bună decizie, în mod informat. Astfel, nu există presiunea timpului, iar clienții noștri pot relua procesul în orice moment, zi sau noapte, de oriunde se simt mai confortabil.” – Roxana Cristea, Head of Lending Retail Banking, ING Bank România
Clienții ING pot lua creditul pe loc, direct din ING Home’Bank, 100% online, fără niciun drum la bancă. Cei care încă nu sunt și vor să devină clienți ING pot descărca aplicația ING Home’Bank pe telefon și pot deschide contul din aplicație folosind doar cartea de identitate valabilă, complet digital.
Oricând doresc, utilizatorii pot solicita rambursarea anticipată parțială sau totală (închiderea) în avans a creditului de nevoi personale, atât prin serviciul de internet banking Home’Bank, cât și într-un office ING.
„În 2017, am inovat lansând primul credit de nevoi personale instant, complet online, cu aceleași condiții și costuri ca în office-urile ING. Astăzi, ne propunem să ducem inovația mai departe pentru clienții noștri, prin crearea celui mai intuitiv proces digital de creditare de pe piața din România”, a completat Roxana Cristea, Head of Lending Retail Banking, ING Bank România.
Noul proces pentru acordarea creditului ING Personal confirmă direcția băncii spre o experiență 100% digitală, adaptată stilului de viață al clienților.
Mai multe informații despre noul proces, inclusiv simulatorul pentru creditele de nevoi personale și exemple de calcul, pot fi accesate pe pagina dedicată ING.
Exemple de calcul:
Când ai salariul la noi și vrei să iei un credit ING Foarte Personal suma nouă în valoare de 45.000 lei pe 5 ani și rambursat în 60 de rate lunare egale, cu asigurare de viață și dobândă fixă de 9,69% pe an, plătești lunar o rată de 949,27 lei și returnezi în final 60.011,19 lei, cu un DAE de 12,94%. Comision acordare credit: 200 lei doar dacă angajatorul tău nu are convenție salarială cu ING. Comision de rambursare anticipată: 0,5% sau 1% dacă perioada de timp rămasă din credit este mai mică, respectiv mai mare de 1 an. Taxa de înregistrare la Registrul Național de Publicitate Mobiliară: 88,4 lei. Taxa de ștergere RNPM: 44,2 lei. Taxa modificare/prelungire RNPM: 66,3 lei. Valoarea primei de asigurare în prima lună : 80,73 lei, nu este inclusă în rată și descrește odată cu soldul creditului. Creditul poate fi acordat pe loc, în cazul veniturilor din salarii și pensii raportate la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Exemplul este valabil până la 31.12.2025
Când ai salariul la noi și vrei să iei un credit ING Foarte Personal sumă nouă în valoare de 45.000 lei pe 5 ani și rambursat în 60 de rate lunare egale, cu asigurare de viață și dobândă variabilă de 11,79%/an (formată din marjă fixă de 5,73% + indice IRCC, acum 6,06%), plătești lunar o rată de 996,23 lei și returnezi în final 62.870,42 lei, cu un DAE de 15,32%. Comision acordare credit: 200 lei doar dacă angajatorul tău nu are convenție salarială cu ING. Comision de rambursare anticipată: 0,5% sau 1% dacă perioada de timp ramasă din credit este mai mică, respectiv mai mare de 1 an. Taxa de înregistrare la Registrul Național de Publicitate Mobiliară: 88,4 lei. Taxa de stergere RNPM: 44,2 lei. Taxa modificare/prelungire RNPM: 66,3 lei. Valoarea primei de asigurare în prima lună: 80,73 lei, nu este inclusă în rată și descrește odată cu soldul creditului. Creditul poate fi acordat pe loc, în cazul veniturilor din salarii și pensii raportate la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Exemplul este valabil până la 31.12.2025.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,9 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


