Activarea stranie de la NETFLIX care a trimis fanii în căutarea costumelor purtate de participanții primului sezon din Jocul Calamarului
Reading Time: 2 minuteÎn așteptarea sezonului 2, fanii producției sud-coreene Jocul Calamarului au avut ocazia să participe la activarea care a adus la viață vestitele tracksuit-uri din primul sezon, înaintea lansării oficiale ale sezonului 2.
România a fost adesea o piață secundară pentru edițiile limitate și memorabilia marilor producții, fapt care a ambiționat fanii să fie super inventivi și să caute soluții pentru a obține obiectele rare de memorabilia din producțiile străine.

Această pasiune a fanilor a inspirat Netflix Romania împreună cu agenția McCann Worldgroup România să creeze o campanie originală pentru a promova lansarea noului sezon din Jocul Calamarului – un treasure hunt pentru cele mai valoroase obiecte de memorabilia din primul sezon : costumele participanților.
Sub numele LICHIDARE DE STOC – campania a recreat cele 454 costume verzi din serial, 1:1 cu toate elementele lor, așa cum au fost purtate de personajele din serial. Toate au fost personalizate cu urme de sânge, rupturi și găuri de gloanțe, astfel încât fiecare costum corespunde perfect felului în care purtătorul lui a murit în show.
Pentru a marca unicitatea fiecărui costum, fiecare avea și o eticheta care conținea un timecode cu momentul ‘expirării’ jucătorului original în episod.
Vânătoarea a fost la fel de intensă ca serialul: invitația a fost lansată printr-o platformă dedicată, unde fanii au trebuit să demonstreze cunoștințele din primul sezon și să primească în schimb indicii pentru localizarea magazinelor second hand unde aveau să găsească costumele.

Apoi, la intrarea în magazine un Pink Guard îi aștepta și le punea în față ultima încercare a competiției: să părăsească magazinul în costumul verde și cu hainele lor în saci negri de plastic – asemenea personajelor din serial care își asumau o noua cale atunci când intrau în joc.
Stocurile de costume din cele 13 magazine partnere s-au epuizat înaintea terminării celor 4 zile de campanie și 454 de fani au fost văzuți în diferite locații din București în noile lor treninguri, gata pentru următorul sezon.
Această activare a funcționat și ca o recapitulare de sezon, invitând fanii în universul din Jocul Calamarului, iar atenția la detalii în producția costumelor a fost într-adevăr o provocare de viață și moarte.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz