Adio plictiseala la metrou!

Publicis Romania a lansat aplicatia Metroul Orange 4G prin intermediul careia cei care calatoresc cu metroul pot viziona filme, pot asculta muzica si carti audio si pot accesa jocuri.

Aplicatia se descarca gratuit de pe App Store si Play Store, este disponibila pentru doua luni (incepand cu 4 noiembrie) si se poate instala pe smartphone-uri si tablete cu sistem de operare Android sau iOS. Accesul se face prin scanarea QR code-urilor disponibile pe materialele de comunicare de la metrou, iar traficul in aplicatie este gratuit pentru clientii Orange.

Utilizatorii care se inscriu in aplicatie au posibilitatea sa castige unul dintre cele 9 premii oferite, constand intr-o tableta LG G Pad 8.0 și un abonament Colibri 17 cu 12 GB trafic de net pe o perioada de 3 luni.

Cu aplicatia Metroul Orange 4G, fiecare magistrala devine o linie de divertisment 4G: magistrala de jocuri (Dristor – Pantelimon), magistrala de muzica (Berceni – Pipera), magistrala de film (Preciziei – Anghel Saligny) și magistrala de carti audio (Gara de Nord – Parc Bazilescu).

Metroul Orange 4G include jocuri speciale de perspicacitate, cunoscutele melodii din spoturile Orange, filme de la festivalul de animatie Anim’est, documentare Discovery si o selectie de carti audio de la Humanitas.

Anul acesta Orange a introdus net la viteze 4G pe toate liniile de metrou din capitala.

Echipa Publicis: Daniel Raicea – Head of Orange Division, Alina Vija – Account Manager, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Jorg Riommi- Chief Creative Officer, Cezar Panait – Senior Copywriter, Cristian Anton – Art Director, Raluca Iacob – Head of Strategy, Calin Buzea- Head of Digital, Elis Iaia – Senior Digital Planner, Alina Tanase- Digital Account Manager, Mina Ionescu – Digital Account Executive, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director.

Echipa Orange: Mirela Bosoi – Head of Brand & Communication, Crina Tenovici – Head of Data & B2B Communication, Anca Stancov – Head of Media, Mihai Dobre – Media specialist.