MarComm

Adrenallina Sports PR & more devine agenție de evenimente și programe corporate

Reading Time: 2 minute

Adrenallina Sports PR & more, prima agenție de PR dedicată comunicării sportive din România, s-a rebranduit în agenție de evenimente, traininguri și programe corporate în zona viață sănătoasă și sustenabilă, wellness și sport, devenind astfel Adrenallina Media Experience.

Sub noul concept, echipa agenției, formată din specialiști seniori in comunicare si organizare de evenimente, se concentrează pe a oferi servicii integrate de organizare a unui eveniment tailor made (intern sau extern), de la concept inovator până la implementare holistică și acoperire media (foto, video, media relations).

De asemenea, continuă să livreze companiilor, programe integrate și teambuildinguri tailor made de viață sănătoasă și wellness pentru angajați, proiecte de corporate social responsibility, traininguri (din aria, sport și motivație prin sport, viață sănătoasă, sustenabilitate și mediu, consultanță media).

“Au trecut, iată, șapte ani de Adrenallina Sports PR & more, am pornit la drum în 2015 cu un plan de business și o direcție dar pentru că anii aceștia au însemnat mai ales metamorfoză, reinventare și adaptare pentru fiecare dintre noi, 2023 ne găsește la start cu o direcție ușor diferită, dar cu același entuziasm. Ne-am păstrat esența și misiunea noastră în lume – să ajutăm oamenii să fie mai senini și mai responsabili, față de ei, față de cei dragi și față de planetă, prin toate acțiunile noastre în zona de viață sănătoasă, wellbeing, sport și sustenabilitate.

Și facem asta pedalând major pe evenimente și programe, experiențe unice, creionate de noi, o echipă de foști jurnaliști și oameni de media (fotografi, operatori), specialiști în marketing, comunicare și organizare de evenimente, dar și traineri specializați în nutriție, posturologie, trai sustenabil, motivație prin sport,“ spune Roxana Lupu, managing partner Adrenallina Media Experience.

În 2023, agenția pregătește lansarea unor noi ediții ale evenimentelor sale signature:

– Conferinta Sports Marketing în România, ajunsă anul acesta la editia a 5-a, unde vor fi mapate companiile din Romania implicate în sport și viață sănătoasă, prin programe și acțiuni interne sau externe;

– Ediția a 2-a a Festivalului educațional de wellness Wellfest; (https://wellfest.ro), care anul trecut s-a desfășurat la Brașov;

– Taberele marca Plogging pentru România, derulate prin asociația cu același nume, prin care sunt igienizate și ecologizate zone verzi din Romania prin sport și mișcare, cu ajutorul voluntarilor: https://plogging.ro/

Romanita Oprea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

15 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago