Health Labs Care, brandul de wellness recomandat de nutriționiști își anunță intrarea pe piața din România cu un portfoliu de 11 suplimente alimentare. Health Labs Care acordă o importanță deosebită ingredientelor, motiv pentru care formulele acestor suplimente nu conțin aditivi, conservanți, coloranți sau alte impurități.
Compania a fost înființată în Polonia în anul 2019 și înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din domeniul health & beauty din această țară. În afară de Polonia, compania mai este prezentă și pe piața din Cehia, iar de la finalul anului trecut și-a făcut intrarea și pe piața din România.
Născut din dorința de a îmbunătăți calitatea vieții în ceea ce privește îngrijirea sănătății, a aspectului fizic și a stării de spirit, brand-ul Health labs are o abordare holistică, promovând ideea de echilibru dintre corp, minte și psihic.
Portofoliul de produse Health Labs este diversificat, acestea sunt disponibile sub mai multe forme (capsule, lichid/ulei și pulbere) și se împart în două game, una cu suplimente de bază, cealaltă cu suplimente ce ajută la îmbunătățirea aspectului părului, al pielii și a unghiilor. În plus, multe suplimente au fost create în așa fel încât să fie potrivite și pentru cei care adoptă dieta vegană.
Din gama suplimentelor de bază fac parte:
Gama suplimentelor cu efect sinergic de wellness include patru combinații ce ajută la îmbunătățirea aspectului pielii, părului și a unghiilor, cu denumiri sugestive pentru proprietățile și beneficiile utilizării lor:
“Ceea ce ne-a atras în România a fost un research pe care l-am făcut în urma căruia am observat că există o mare nevoie de produse cu înaltă calitate, mai ales în ceea ce privește produsele pe bază de colagen. În plus, am analizat și tendințele din România și am văzut că din ce în ce mai mulți oameni vor să adopte un stil de viață sănătos și sunt tot mai atenți la etichetele.
Noi acordăm o importanță deosebită ingredientelor, motiv pentru care formulele suplimentelor nu conțin aditivi, conservanți, coloranți sau alte impurități, de aceea am considerat oportun să lansăm un magazin online dedicat pieței din România, o piață în plină dezvoltare și cu un potențial mare,” declară Sylwia Kocon – Chief Marketing Officer Health Labs Care.
Pe lângă grija și atenția cu care sunt selectate ingredientele ce stau la baza formulelor acestor suplimente, Health Labs Care acordă o atenție sporită și mediului înconjurător.
Din acest motiv compania a redus folosirea plasticului la minimul necesar pentru a menține calitatea și siguranța produselor. Recipientele și flacoanele folosite sunt din sticlă, închise la culoare, cu capace metalice.
Această direcție prietenoasă cu mediul se menține și la nivelul ambalajelor, care sunt din carton, banda adezivă din plastic a fost înlocuită cu una de hârtie, iar tușul folosit pentru imprimarea ambalajelor este sigur pentru mediul înconjurător. În plus, materialul de umplutură, cel care protejează produsele împotriva deteriorării în timpul transportului, este biodegradabil.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…