Publicitate

Agenția de branding Salt On Waves, din Iași, a câștigat aurul la Transform Awards Europe 2024

Reading Time: 3 minute

Agenția ieșeană de branding Salt on Waves s-a numărat printre laureații Transform Awards Europe 2024, competiție care de 15 ani celebrează excelența în activitatea de branding prin recunoașterea proiectelor creative și inovatoare din întreaga lume.

Salt On Waves a participat pentru prima dată la acest concurs și a fost desemnată câștigătoare dintre cei șase finaliști la categoria “Best visual identity from the retail sector”. Premiul i s-a oferit pentru proiectul de rebranding Meltin(Pot), un fashion brand italian, cu o tradiție de peste 20 de ani în industria denimului.

Juriul a fost format din peste 30 de specialiști în branding, marketing și comunicare de la companii precum Nestlé, Coca-Cola, Bayer, Vodafone, Landor & Fitch sau Pentagram. Aceștia au apreciat direcția strategică propusă de Salt on Waves, iar utilizarea simbolului grafic a fost considerată o alegere creativă și versatilă în comunicarea și poziționarea brandului pe piața competitivă a mărcilor de lux.

„Proiectul Meltin(Pot) a fost o experiență extraordinară pentru noi: rebrandingul în sine pentru un client italian, cu alte standarde, alte valori, altă energie, punerea în practică a procesului creativ de la identitate vizuală până la realizarea efectivă a materialelor foto-video pentru lansare, participarea la Transform pe ultima sută de metri, excursia la Londra cu aventuri, bineînțeles, fantastica gală cu networking-ul și emoțiile aferente, aducerea premiului la Iași și, nu în cele din urmă, alăturarea noastră la agențiile care se bucură de realizări peste tot în lume.”

Mirona Gâdei, fondatoarea Salt on Waves

Pentru implementarea conceptului creativ, Salt a colaborat cu stilistul Ovidiu Buta și artistul vizualieșean Iustin Șurpănelu. Rezultatul constă într-o ședință foto îndrăzneață și un video-manifest inspirațional, filmările având loc în multe locații din Italia, inclusiv în interiorul fostei fabrici Meltin(Pot) din orașul Puglia.

Cum a abordat Salt on Waves rebrandingul Meltin(Pot)

Salt on Waves a câștigat proiectul de rebranding în urma participării la un pitch organizat de proprietarii Meltin(Pot) în fața altor agenții din Europa.

Meltin(Pot) a fost unul dintre cele mai populare branduri italiene din anii 2000. Fondată în 1994, compania s-a concentrat pe producția de blugi la nivel european. În urma unor ample cercetări de piață la nivel național și internațional, au diversificat gama de produse, prin înființarea unei fabrici proprii și a unui concept store. Prin implicarea unor artizani locali, brandul a reușit să valorifice tradiția și calitatea italiană, obținând piese din denim apreciate peste tot în lume. După o perioadă dificilă care a culminat cu falimentul din 2019, un grup de investitori italieni a preluat vechile fabrici cu dorința de a revitaliza potențialul brandului.

Demersul provocator a constat în repoziționarea mărcii pe piață și trecerea de la un brand de masă la unul high-end. Inspirația se regăsește în conceptul de unitate și incluziune. Identitatea vizuală conține esența Meltin(Pot) – un mod de viață și un spațiu în care oricine, indiferent de origine geografică, etnie, religie, orientare sexuală, profesie sau vârstă, este și se simte acceptat. Parantezele definesc Meltin(Pot). Această abordare a permis brandului să devină un simbol al diversității și al deschiderii către toate categoriile de consumatori și să fie distinctiv în industria modei.

Salt on Waves este o agenție care oferă servicii integrate de branding: naming, strategie, identitate verbală, identitate vizuală. Pe lângă această zonă, Salt își extinde aria de expertiză cu servicii ca UI/UX design, web design, web development, copywriting și digital marketing. Echipa are o experiență diversă, cu proiecte în domenii precum avocatură, medicină, educație, HoReCa, retail sau construcții.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Vinul Jidvei, de la Centrul Pompidou la Festivalul de Film de la Cannes, susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Cel mai mare producător de vinuri din România, Jidvei, a fost alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa,…

26 de minute ago

România reciclează până în 10% din deșeurile textile, dar potențialul este de 30%

În România se aruncă, anual, circa 160.000 tone de deșeuri textile, potrivit informațiilor Asociației Române pentru Reutilizare și Reciclare Textile…

55 de minute ago

PwC România: Vânzările de mașini noi vor înregistra o creștere ușoară în acest an

Vânzările auto din România vor încheia anul 2024 în creștere cu 1,7% comparativ cu anul trecut, pentru autoturisme și cu…

3 ore ago

Andra Ciorici-Chelmus, cofondatoare UiPath, cumpără 20% din acțiunile Adinish Trading

Andra Ciorici-Chelmus, vicepreședinte și cofondator UiPath, achiziționează un pachet minoritar de 20% din acțiunile Adinish Trading, primul magazin de puericultură…

4 ore ago

FITS 2024 pregătește 198 de evenimente outdoor susţinute de companii din 26 de ţări

La fel ca în fiecare an, FITS pregătește şi o bogată selecţie de spectacole outdoor, pe lângă spectacolele indoor care…

4 ore ago

Grupul Farmexim | Help Net | El Pharma a avut o creștere cu 21% a cifrei totale de afaceri în 2023

Grupul de companii Farmexim | Help Net | EL Pharma, parte a concernului german PHOENIX group, a înregistrat anul trecut…

7 ore ago