Puterea brandului

Puterea brandului

Despre brand s-a vorbit și s-a scris foarte mult. Sunt nenumărate studii despre cum o companie trebuie să aibă grijă de brandul pe care îl are. Și dacă corporațiile au departamente dedicate pentru acest subiect, antreprenorii trebuie să înțeleagă că este nevoie de o cunoaștere foarte bună a brandului pe care îl au. Pentru a-i ajuta pe aceștia, în 29

Alexandra Nechita, ambasador al brandului FuzeTea

Alexandra Nechita, ambasador al brandului FuzeTea

Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură FuzeTea ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt încurajați să își facă timp să se relaxeze, să sereconecteze cu ei înșiși. Colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexă, care include un spot TV, cu Alexandra în rol principal, dar și

Start-up românesc, proiecte globale

Start-up românesc, proiecte globale

După doi ani de proiecte internaționale pentru branduri mari precum Samsung Developers, Gamelab Barcelona Conference sau platforma Twitch, agenția românească Pattern, specializată în servicii de visual design și digital, este pregătită să-și consolideze poziția și pe piața locală. Lansată în 2016 de Simona Hâncu, după mai bine de 15 ani de experiență în marketing atât în companii multinaționale, cât și

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Nu am întâlnit până acum om de marketing sau antreprenor care să spună că are toate resursele necesare pentru a-și face treaba bine. Aparent nu doar eu văd asta. Conform unui studiu Hubspot, dovedirea rentabilității investiției în marketing și asigurarea unui buget de marketing corespunzător reprezintă două dintre principalele provocări ale oamenilor de marketing. Sursa Cum am ajuns aici? Personal, cred că

Al doilea RED DOT la București

Al doilea RED DOT la București

Renumita competiție globală de design red dot a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii silva, lansat în această vară de heineken românia. Aceasta este a doua recunoaștere de acest calibru în mai puțin de doi ani și un bun prilej de a discuta cu patru dintre artizanii acestui succes: Aneta Bogdan, Cristian Kit Paul, Adrian Stănculeț și

Drumul brandingului

Drumul brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. De Dochița Zenoveiov  “Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea ino­vatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii de WPP şi Kantar Millward Brown. Amazon înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând printr-un plus de $40.3 miliarde (+41%) la o valoare de

Noua dimensiune a brandingului

Noua dimensiune a brandingului

Storience a început anul 2017 cu o nouă strategie de afaceri, repoziționându-se pe Branding for Good și devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea „brandurilor bune“. Un studiu realizat în 2015 de IRI și Boston Consulting Group în Marea Britanie, Franța și Germania arată că produsele responsabile le depășesc deja pe celelalte ca rată a creșterii.

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri – Branding for Good, devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea ”brandurilor bune”. Odată cu repoziționarea, agenția și-a relansat și site-ul. ”După atâția ani de construit și reconstruit branduri, ne-am convins că succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate și

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Doctor Vitamin, un importator, distribuitor și producător de suc natural de fructe din Satu Mare, este câștigătorul celei de-a 6-a ediții a competiției Brandathlon.  În urma pocesului de jurizare s-a identificat un important potențial de dezvoltare și de implementare a unei noi identitățti vizuale a brandului. Produsele Doctor Vitamin se diferențiază de competitori prin ingredientele 100% naturale, fără aditivi, fără