MarComm

Agenții de publicitate și PR au colectat 100 de kilograme de plastic

Reading Time: 2 minute

Plasti Prix, un proiect de responsabilizare în ceea ce privește colectarea selectivă și reciclarea plasticului, se adresează industriilor creative, astfel că 23 de agenții de publicitate și PR din capitală au colectat aproape 100 de kilograme de plastic în perioada septembrie – noiembrie 2019.

În plus, proiectul propune ca trofeele oferite la cele mai relevante evenimente ale industriei marcom, dar și de design din 2020 să fie realizate din plastic reciclat.

“Più bella pubela” este numele pe care l-au ales publicitarii pentru pubelă speciala, decorată de ilustratorul Sebastian Pren, care s-a plimbat câteva zile la fiecare dintre agențiile participante.

Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends \ TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler sunt cele 23 de agenții care și-au dat leapșa Plasti Prix.

Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC sau Bursa Binelui sunt câteva dintre festivalurile și evenimenteșe care s-au alăturat cauzei Plasti Prix, lista rămânând deschisă.

Proiectul este destinat industriilor creative cu scopul de a crește gradul de conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră și este creat de The Institute și Lidl România.

Mai multe detalii despre proiect se găsesc aici. 

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

7 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

23 de ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago