Stiri

Air France – 90 de ani de eleganță, la Galeriile Lafayette

Reading Time: 2 minute

Air France apelat la ajutorul lui Xavier Ronze, designer-ul atelierelor de costume de la baletul Operei din Paris, pentru a crea o colecție de cinci rochii emblematice care să întruchipeze istoria legendară a companiei cu ocazia aniversării a 90 de ani de existență.

În perioada 28 septembrie – 10 octombrie 2023, Air France va expune această colecție de rochii în vitrinele Galeriilor Lafayette Paris Haussmann.

În continuă mișcare

În 2023, Air France sărbătorește 90 de ani de eleganță, 90 de ani de tehnologie, inovație; 90 de ani de călătorii, gastronomie, design, haute couture, artă și arhitectură.

Cu această ocazie, Air France dezvăluie o colecție de cinci rochii emblematice care simbolizează diferitele puncte forte ale companiei aeriene – avioane și tehnologie; uniforme și modă; afișele sale consacrate care promovează rețeaua vastă de destinații; mese rafinate și veselă; design și arhitectură. Fiecare rochie este precum o călătorie prin aceste teme care i-au permis companiei Air France să ofere în mod continuu tot ce este mai bun în diferitele etape la care a fost martoră și chiar să fie un pionier.

Pentru a imagina și proiecta aceste rochii originale, Air France a făcut echipă cu Xavier Ronze, seful atelierelor de costume pentru Baletul Operei din Paris. Designerul de costume a realizat aceste creații inspirându-se din elementele patrimoniului care au marcat istoria companiei, dar și din piesele contemporane. El a reușit să conecteze istoria și modernitatea, întruchipând tot ce este mai bun din Air France și tot ce are de oferit Franța în domeniile sale de expertiză.

La Galeriile Lafayette

În interiorul magazinului din Paris, compania deschide magazine pop-up care oferă articole special create sau reinterpretate pentru această aniversare. Air France pune la dispoziție o gamă de modele mai accesibile, dar și o gamă în ediție limitată,  de aeronave vechi și noi, precum și o colecție de truse de călătorie, cărți poștale și etichete pentru bagaje și caiete cu semnătura “90 de ani”. Air France, de asemenea, expune, obiecte legendare, cum ar fi faimoasa geantă de călătorie vintage sau afișele sale iconice.

De asemenea, Air France colaborează o selecție de brand-uri franțuzești de lux – Vanessa Bruno, Delsey, Bernardaud, Brun de Vian-Tiran și Le Umbrella de Cherbourg – ca parte a dorinței sale de a continua promovarea know-how-ului francez. Această colecție va fi disponibilă exclusiv la Galeriile Lafayette.

Și pentru prima dată în istoria sa, Air France oferă vizitatorilor posibilitatea de a cumpăra vesela originală, semnată de pictorul Jean Picart Le Doux și folosită la bordul aeronavelor sale, la categoria Première și Business între anii 1966 și 2000. Încasările din vânzarea acestor articole vor fi donate Fundației Air France, care a sprijinit copiii din întreaga lume timp de 30 de ani.

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

o oră ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

2 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

2 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

3 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

3 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

3 ore ago