Categories: Marketing

Alexander Vodka promoveaza The New TSAR

Reading Time: 2 minute

Alexander Vodka a lansat “The New TSAR” printr-o campanie semnata Papaya Advertising ce se deruleaza in perioada martie – mai 2013 in print, TV, PR, Facebook si prin numeroase executii de BTL.

Alexander Vodka face parte din portofoliul Alexandrion Grup Romania si este produsa dupa o reteta traditionala ruseasca. Distilata de 5 ori prin diferite coloane de distilare si filtrata tot de atatea ori, Alexander Vodka ocupa locul 3 in piata din Romania si se adreseaza consumatorului clasic care o bea ‘dry’ si tinerilor.

Alexander Vodka a fost prima data produsa la sfarsitul secolului al XIX-lea, in timpul dinastiei lui Alexander III („The Peacemaker”.).

“Mult timp, tarul a reprezentat persoana cea mai puternica din Estul Europei. A fost inlocuit vreme de peste 70 de ani de “Secretarul General al Partidului”. In toata aceasta perioada, desi productia de vodka a Rusiei era infloritoare, era interzis ca brandurile sa faca in vreun fel referire la personaje sau locuri asociate tarilor. Era ca si cum “omul nou” trebuie sa produca si sa consume “vodka noua”. Asa ca am incercat sa o pozitionam in asa fel incat sa respectam un posibil ‘obicei de consum’ al tarilor, dar in contextul actual. Asa a devenit Alexander Vodka “The New Tsar”, a declarat Robert Tiderle, Director de Creatie Papaya Advertising.

“Filmarea pe gheata a fost destul de periculoasa – am filmat pe lacul din Branesti, iar gheata avea mai putin de 20 de cm grosime, riscand sa se rupa in fiecare clipa. Am incercat sa pastram pe set doar oamenii si echipamentele absolut necesare, dar am avut cu noi si un scafandru, pregatit sa intervina oricand”, povesteste Ramona Sima, Client Service Director Papaya Advertising.

“Pe langa constructia celor 3 submarine de diferite dimensiuni necesare pentru filmarea din mai multe unghiuri, recuzita a reprezentat un alt element – cheie in executia spotului. Petru, art director-ul nostru, nascut in Republica Moldova, ne-a adus din garderoba personala haina si caciula « de tsar ». Paharul de vodka, model folosit chiar de tarii Rusiei, este si el adus pe comanda speciala din Republica Moldova. Nu in ultimul rand, Petru a fost si traducatorul nostru in dialogul cu actorii straini”, continua Ramona Sima.

Spotul a fost filmat in 2 zile (la – 15 grade C) cu actori din Belarus, Lituania si Romania si a avut nevoie de 3 luni de post-productie.

Team

Recent Posts

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

23 de minute ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

18 ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

18 ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

18 ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

18 ore ago

76% dintre români consideră că fumătorii adulți ar trebui să primească informații corecte, fundamentate științific, despre produsele fără fum

Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…

18 ore ago