Stiri

Alexandrion Group a lansat Carpathian Single Malt, primul whisky produs ȋn România

Reading Time: 3 minute

Alexandrion Group a lansat pe piața locală Carpathian Single Malt, primul whisky single malt produs 100% ȋn România, în cadrul unui eveniment organizat ȋn București. Carpathian Single Malt va fi introdus treptat pe piețele internaționale.

Carpathian Single Malt este disponibil acum pentru consumatorii și cumpărătorii din România prin intermediul magazinului online Iconic Drinks parte din Alexandrion Group și prin intermediul website-ului de brand. Începând cu jumătatea lunii noiembrie va putea fi achiziționat și din magazine specializate, locații HoReCa și de retail premium și va putea fi comandat pe alte platforme de e-commerce specializate de pe teritoriul României.

“Acum cinci ani ȋncepeam o călătorie pe un drum pe care nimeni nu avusese curajul să ȋl exploreze până atunci. Eu nu am avut temeri, pentru că știam ce resurse naturale extraordinare are România și știam că sunt ȋnconjurat de o echipă puternică, competentă, de oameni capabili să mă ajute să transform ȋn realitate visul meu de a pune România pe harta producătorilor de whisky single malt. De asemenea, experiența și energia master distiller-ului Allan Anderson, care a coordonat procesul de producție, au fost esențiale pentru succesul acestui produs. Au fost și momente grele, ca ȋn orice proiect inovator, dar le-am depășit pe toate concentrându-ne pe obiectivul nostru, acela de a crea un produs care să fie ambasadorul României peste hotare, prin calitatea și atributele sale și care să aducă bucurie consumatorilor din ȋntreaga lume. Iar feedback-ul pe care l-am primit de la iubitori de whisky din multe țări, ȋncepând din luna mai, când am dat startul turului internațional, mi-a arătat faptul că acest produs este așteptat cu nerăbdare atât ȋn România, cât și pe foarte multe piețe internaționale. Mă bucur că de astăzi ȋl putem oferi consumatorilor și cumpărătorilor din România și le mulțumesc tuturor celor care ne-au susținut pe acest drum.”

Dr. Nawaf Salameh, Președinte Fondator Alexandrion Group

Gama Carpathian Single Malt a fost extinsă de la cele 3 expresii – Fetească Neagră, Pinot Noir și Madeira – incluse ȋn ediția exclusivă limitată de doar 930 de sticle, și numără acum 9 expresii:

  • Fetească Neagră și Pinot Noir, care fac parte din colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin românesc
  • Madeira, Oloroso, Pedro Ximenez și Tawny Port, incluse ȋn colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin spaniol și portughez
  • Burgundy și Cognac, din colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin franțuzesc
  • Commandaria, parte din colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin cipriot și grecesc – expresia Commadaria va fi disponibil exclusiv ȋn Grecia și Cipru

Lansarea comercială a reunit peste 600 de persoane: membri ai cluburilor Single Malt Society și The Whisky Club, reprezentanți ai misiunilor diplomatice ȋn România, parteneri de afaceri, clienți, vedete, presă și influenceri.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

5 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

6 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

7 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

7 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

7 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

7 ore ago