Alexandrion Group deschide prima distilerie din SUA

Alexandrion Group deschide prima distilerie din SUA

Grupul Alexandrion a încheiat un acord pentru deschiderea primei sale distilerii din SUA în regiunea Mid-Hudson, Comitatul Putnam. Investiția totală a grupului Alexandrion în deschiderea acestei distilerii va ajunge la aproximativ 100 milioane de dolari. În prima etapă, Alexandrion va investi peste 40 de milioane de dolari pentru a transforma o clădire existentă într-o distilerie de 11.000 mp., cu un

Mișcare surpriză pe piața băuturilor alcoolice din România

Mișcare surpriză pe piața băuturilor alcoolice din România

Alexandrion achiziționează portofoliul de vinuri Halewood. Cele două companii au semnat un acord, iar finalizarea tranzacției urmează să fie finalizată în următoarele trei luni. “Alexandrion Group va deveni prin această achiziție unul dintre cei mai puternici și mai competitivi jucători de pe piața din România”, declară  Nawaf Salameh, CEO-ul Alexandrion Group. Grupul Halewood este prezent în România din 1987 și

Schimbare de nume pe piata bauturilor

Schimbare de nume pe piata bauturilor

Alexandrion Group si-a schimbat numele in Distileriile Alexandrion. De acum inainte, toate operatiunile companiei (productie, distributie si import) avand ca obiect de activitate produsele alcoolice vor fi cunoscute sub noul nume. Compania, cu o vechime de 20 de ani pe piata, are un portofoliu de peste 10 branduri produse in Romania la distileria din Dealu Mare, Pleasa, judetul Prahova. Fondator

Glenfiddich, in cautarea tinerelor talente

Glenfiddich, in cautarea tinerelor talente

Glenfiddich a lansat “Who to Watch”, al doilea capitol din Book of Success, dedicat celor aflati in ascensiune profesionala. Mecanismul campaniei are doua directii de dezvoltare si se bazeaza pe principiul recunoasterii unor valori de catre ambasadorii talentului autohton. Mai exact, personalitatile din cadrul ”Book of Success” precum Andi Vasluianu, Attila Kim, Camelia Sucu, Andreea Badala, Mihai Pohontu si Sebastian

Alexander Vodka promoveaza The New TSAR

Alexander Vodka promoveaza The New TSAR

Alexander Vodka a lansat “The New TSAR” printr-o campanie semnata Papaya Advertising ce se deruleaza in perioada martie – mai 2013 in print, TV, PR, Facebook si prin numeroase executii de BTL. Alexander Vodka face parte din portofoliul Alexandrion Grup Romania si este produsa dupa o reteta traditionala ruseasca. Distilata de 5 ori prin diferite coloane de distilare si filtrata